maandag 26 april 2010

Boompje anders

Dit is hetzelfde boompje als de vorige kaart, maar nu op een hele andere manier. Met mijn favoriete chalk kleuren ingekleurd over de Versamark afdruk. Ik ben gek op deze kleurtjes in een kaart, neig ik altijd weer naar... ik moet me soms toch een beetje inhouden en soms eens wat anders proberen, hi hi! Hebben jullie dat ook? Wat zijn jullie favoriete kleuren? Vanmiddag ga ik knutselen bij een vriendin, ga ik eens proberen een vintage kaart te maken!
Groetjes, Wendy
(verstuurd naar m'n moeder)

4 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

hey meissie, hoe was je weekendje weg dan?
Ik vind persoonlijk de vorige kaart met deze stempel mooier maar goed smaken verschillen en das maar goed ook toch? Ga nu in spanning afwachten naar je vintage kaart :-) Liefs Peet

Sandra zei

ik vind je kaartje mooi geworden succes met je vintage kaart,
groetjes sandra

chantal zei

Ik vind de vorige kaart mooier. Maar smaken verschillen. De laatste kaart is wat te donker.
Mijn kleuren zijn paars en roze, die neem ik dus ook altijd eerst om te knutselen.
Ben benieuwd naar je vintagekaart.
liefs Chantal

Joke zei

wat een leuk kaartje!

groetjes, Joke