zaterdag 2 oktober 2010

Birthday garden





Daar ben ik weer! Terug in het regenachtige Holland... na een heerlijke week in Noord-Spanje! Onze vakantie begon door de staking in Frankrijk helaas twee dagen later, maar gelukkig zijn we toch vertrokken! Geen niet de twee dagen in Santander doorgebracht, maar wel in Bilbao, San Sebastian en Zaragoza. Was super! Vooral San Sebastian was erg mooi en een erg comfortabele plaats en het Guggenheim Museum in Bilbao was geweldig. De eerste avond hadden we ongelooflijk veel regen en werden we een beetje bang voor de rest van de week, maar de rest was super en werd eigenlijk elke dag beter!! Geweldig! Vandaag zou het in Zaragoza 28 graden worden, maar toen weer met het vliegtuigje terug naar ons eigen mooie Hollandse weer, ha ha!! Wel mooi knutselweer ;-) En thuis lagen m'n nieuwe stempels van Unity en Waltzing Mouse op me te wachten, dus daar ga ik morgen lekker mee aan de slag! Yihoe!
Deze kaart is in mijn lievelingskleuren, gemaakt voor de Hero Arts weekend challenge. Dit papier glimt heel mooi, je ziet het alleen niet super goed op de foto. Deze bloemen vind ik helemaal leuk en vind het een vrolijk kaartje geworden zo. Het lint vind ik ook erg mooi, gekocht op de markt, geweldig paars! Mijn lievelingskleur! Ik ga snel al jullie creaties weer bekijken, ben benieuwd! Fijne avond nog en fijne zondag!
Liefs, Wendy
===
Here I am again! Back in the rainy Holland... after a wonderful week in the north of Spain! Our holiday started two days later unfortunately, due to the strike in France, but luckily we did go! We didn't spend the two days in Santander, but we did enjoy Bilbao, San Sebastian and Zaragoza. Was fabulous! Especially San Sebastian was a very nice and comfortable place and we loved the Guggenheim Museum in Bilbao! The first night we had lots and lots of rain and we worried a bit for the rest of the week, but the rest was super and actually got better day by day! Wonderful! Today it would be 29 degrees in Zaragoza, but then we had to take the plain back to our own wonderful Dutch rainy weather, ha ha! Well, it's wonderful crafting-weather ;-) And at home were my new stamps from Unity and Waltzing Mouse waiting here for me, so I'll be spending some time with those tomorrow, yihoe!
This card is in my favorite colors, made for the Hero Arts weekend challenge. The paper is lovely shiny, but you don't see it that well on the picture. The flowers I like a lot and I think it became a happy card this way. I love the ribbon, I bought it on the market and it's pretty purple! My fave color! I'll soon be watching all your creations, curious what you all made! Have a wonderful evening and a happy Sunday!
Hugs, Wendy

25 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en die kleuren
vind ik ook altijd erg mooi

gr hetty

De Creakeet van Peet zei

welkom terug en wat heerlijk dat je toch nog een fijne vakantie hebt gehad. Was wel toevallig, ik zat vanmiddag net te bedenken dat ik je al een tijdje mis en wat denk je..slinger net me pc aan en tadaaaaaaaaaa daar is weer een pracht wendy stijl kaart...helemaal top meid..Liefs Peet

Marley zei

Welkom terug! Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt. xMarley

Maris zei

hi Wen, fijn dat je weer thuis bent en een heerlijke vakantie hebt gehad, ik heb je gemist hoor xxx, wat een geweldig mooie kaart is dit, prachtig die kleuren ik ben helemaal fan van je hoor xxx

hennie zei

Welkom terug Wendy!
Ik deel je kleuren smaak.
Enige kaart.
Fijne zondag, groetjes hennie.

angelique (anlou) zei

welkom terug meis
jammer door de staking dat het iets later is geworden, maar je hebt toch een geweldige vakantie gehad
je kaartje is een beauty meis
liefs angelique

chantal zei

welkom thuis. Je kaart is mooi, je nieuwe stempels zijn binnen en vandaag gaat het zalig weer worden. Wat moet een mens nog meer?
liefs Chantal

Susanne zei

Welkom terug in Nederland.
Je kaartje is weer mooi geworden.

Groetjes Susanne

♥ Yolanda ♥ zei

Welkom terug! Ik hoop dat je vakantie lekker relaxed is verlopen, op de staking na dan :(.

Vrolijke kaart heb je gemaakt, grappig slakje, daar word ik blij van.
Liefs Yolanda

Esther zei

Nou welkom thuis dan maar weer.
Fijn dat je er weer bent,want ik en vele met maken toch vaak het zelfde rondje aan mensen en reacties en daar was jij dus niet bij van de week.haha
Je kaartje vind ik ook weer erg leuk.
Het papier is ook super,ik ben er al mee bezig geweest ook.

Groetjes Esther

martina's kaartjes zei

Blij dat je een fijne vakantie hebt gehad !! Leuk ! En zo snel al kaartjes maken !!! Een leuke kaart trouwens,
groetjes uit het zonnig belgie
martina
x

Evgenia Levitskaya zei

so cute snail-))))

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wendy,mooi die stempel,prachtig papier en kleuren.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad ondanks de slechte start.
En je kaartje ziet er echt schitterend uit Wendy!!

Groetjes Jannie.

MarĂ­a Castillo zei

Wonderful stamp and colors Wendy!! So glad you had a nice vacation at Spain. I wew on Bilbao some years ago...

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Welkom thuis!! Fijn dat je toch een fijne vakantie hebt gehad!
Een heel leuk kaartje he je gemaakt!! Daar wordt je helemaal vrolijk van!!
Lieve groetjes, Yvonne

Wendy Koorevaar zei

Welkom terug! Fijn om te lezen dat je het zo leuk hebt gehad!
Ik vind je kaart erg mooi geworden. Ik vind dat blauw en paars ook zo goed bij elkaar passen.

liefs,
Wendy

Scrapcollectr zei

Wendy,
Thx for the nice comments on my blog! Sounds like your trip was wonderful, glad it worked out that u could go. Your card is adorable. I took an online photog course through Big Picture Scrapbooking and one suggestion I learned to make pictures brighter is to set up your subject facing a window. That way it gets natural light hitting it, then snap your picture, I love your closeup shot, though, very professional! :-)

Louise zei

Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad, je kaartje is weer prachtig geworden, mooi stempel en prachtig papier.

gr.Louise

Durvina zei

Wat heb je weer een geweldige kaart gemaakt, ik heb je kaart live staan bewonderen die je aan Merit voor haar verjaardag hebt gestuurd, wat is die ook leuk!!

gr, Durvina

Emily (stampingout on SCS) zei

What a beautiful card, Wendy! LOVE it! :)

Creagea zei

Welkom terug en mooi dat je het naar je zin hebt gehad.
een super vrolijk en prachtig kaartje.
liefs Gea

Bianca Kalksma zei

Fijn dat je toch nog van de vakantie hebt kunnen genieten en ook fijn dat je weer terug bent, kunnen wij weer van je creaties genieten:) Heel vrolijk kaartje en het slakje maakt het helemaal af!

Wendy Ramlakhan zei

Hope you had a wonderful holiday!! LOVE LOVE LOVE your new blog design!! It's so pretty!!

Your card is beautiful. Love the colors.

Hugs,
Wendy

craftymum zei

Hi Wendy
I love this card. The designs and colours are great,
Sp glad you got on your holiday eventually and enjoyed it
LOve sarah x