vrijdag 3 december 2010

Hello Friend - Fall Card


Hi everyone! Weeekend!! Are you also so much looking forward to it? My weekend started today already, loved it, and I finally found some time to make some christmas cards, yes yes, finally I had some crafting time again. But first a fall card, can I, still? ;-) This card I sent to Kary in Malaysia, to also send her a fall-feeling. What do you think? Unfortunately we don't see the fall cards here anymore, but all is hidden under a thick layer of snow! Wow, it really got winter fast here. I'm not really into all that slippery stuff, but when it just fell down, it looks great! Soon a few christmas cards from my hand will follow, still lots to go... oops, hi hi!
Wishing you all a wonderful weekend! Love, Wendy
===
Hallo allemaal! Weeeekend!! Hebben jullie er ook zo'n zin in? Mijn weekend is al heerlijk vandaag begonnen en ik heb een aantal kerstkaarten gemaakt, jawel, eindelijk weer eens aan de slag geweest. Maar eerst nog een herfstkaart, mag het nog? ;-) Deze kaart heb ik naar Kary in Maleisië gestuurd, om haar ook een herfstgevoel te bezorgen. Wat vinden jullie er van? Helaas zien we hier inmiddels de hersfstblaadjes niet meer, maar ligt alles verstopt onder een dikke laag sneeuw! Zo hé, het is echt al winter geworden. Ik ben niet zo van het geglibber, maar als het net gevallen is, ziet het er wel super uit! Binnenkort dus een aantal kerstkaarten van mij, nog een heleboel te gaan... oeps! hi hi!
Fijn weekend allemaal! Liefs, Wendy

19 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en ben ook erg benieuwd
naar je kerstkaarten

gr hetty

chantal zei

dit is echt een herfstkaart. Mooie kleuren.
Ik ben het met je eens, verse sneeuw is leuk. Maar heb toch liever de zon hoor!
liefs Chantal

Marie-claire zei

Leuke kaart Wendy! Ookt leuk die houtnerf op de achtergrond.
Fijn Weekend!

Groetjes Marie-Claire

Anoniem zei

Wat een mooi herfst kaartje Wendy,maar weet je wat ik liefst zie, een lente kaartje hihihi
Ik ben een echt zomer mens.
Ik vind het zo koud bbbrrr en zo glad .
Niks voor mij.
Ik ben benieuwd naar je KK ik ben ook nog hard bezig hoor met de kerst.
Fijn weekend Jannie

Inge zei

Mooi herfstkaartje, dat groene met de nerf erin is erg leuk zeg! En kom maar door hoor met de kerstkaarten :)

Judith zei

Hallo Wendy,
Het mag best nog een herfstkaart, vind ik (-: Deze is weer heel leuk!
groetjes,
Judith

Jodi zei

Hi Wendy!! Hope all is well with you! This is such a pretty card! I love the warm colors.
Hugs
Jodi =)

Hetty zei

Het was weer een super gezellige workshop en het weer viel best nog wel mee je kon goed rijden. Bedankt voor je reactie hierop

gr hetty

Crealin zei

hey Wendy,

zo'n mooie herfstkaart met die warme herfstkleuren, knap. Je achtergrond is ook zo mooi geëmbossed. Ik ben reuzebenieuwd naar je kerstkaarten ;-) Bij ons is het een gans weekend Sinterklaas vieren, hij komt dit jaar bij elke oma en dan ook nog eens bij ons thuis. Ik hoor mijn kleintje niet klagen maar we overdrijven niet met de cadeautjes. Het moet verrassend blijven.

Groetjes en geniet met volle teugen van je weekend,

Lins

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw, een heel mooi kaartje Wendy!! Herfstkleurtjes zijn zo mooi.. En ook de winter buiten is mooi.. Al is hier gisteren helemaal niets meer bij gevallen! Een heel fijn weekend!
Groetjes, Yvonne

regina zei

hoi

een prachtig kaartje!!

ben benieuwd naar je kerstkaarten!!

gr regina

Marjan zei

Je kaart heeft inderdaad eene chte herfstuitstrling, niet alleen door de kleuren en het blad, maar ook door de rand van ribkarton en de soort houtnerf achtergrond. HEEL mooi, Wendy!

Nee, dat geglibber hoeft van mij ook niet, zeker niet als je moet werken en over de weg moet.
Maar het gaat dit weekend stoppen, heb ik gehoord.

Fijn weekend en groetjes, Marjan

k@rin zei

hallo wendy,

ik vind het een prachtige kaart. Dat achtergrond groene papier is gewoonweg prachttig. Een hele mooie textuur.

groetjes karin

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi Wendy, hoe kom je aan die bladeren? :O

Liefs Ida

martina's kaartjes zei

leuke kaart !! supermooi gemaakt,
groetjes, martina
x

Maris zei

heel mooi wen en kom maar op met je kerstkaarten ben heel benieuwd

Bianca Kalksma zei

Mooi, heel mooi deze kaart met de achtergrond en de voorgrond beide in reliëf, prachtig. En heel verrassend nog een herfstkaart terwijl je overal al kerstkaarten ziet:) Ik ben ook wel heel benieuwd naar je kerstkaarten!

Wendy Koorevaar zei

Hey Wendy!

Wauw wat een mooie herfstkaart! Als ze daar nog geen herfstgevoel van krijgt.... De kleuren passen er ook zo goed bij, super hoor!
Hopelijk is jullie rit naar Apeldoorn goed gegaan met de sneeuw. Wij zijn gisteren naar Rotterdam geweest. De heenweg ging goed maar de terugreis duurde dik 3 uur!! De sneeuw is gezellig maar dan alleen als je niet met de auto weg moet haha.
Fijne zondag!
Liefs, Wendy

Emily Leiphart zei

What a fabulous fall card, Wendy. I love these colours and the way you did the borders!