donderdag 3 februari 2011

Sending smiles!


Good morning!

I have this card for you today, to send you smiles! Hope it makes you smile and hope you like it! I made this card with a gorgeous background stamp from Impression Obsession from my friend Marit, it's so pretty and I really want to use it more often, just have to think of new ways! The butterflies are from Hero Arts, love these! Hope you are all doing well & wishing you all the best!
Hugs, Wendy
===
Goedemorgen!
Ik heb deze kaart voor jullie vandaag, om jullie glimlachjes te sturen vandaag! Ik hoop dat je er daadwerkelijk van moet glimlachen en dat je hem leuk vindt. Ik heb deze kaart gemaakt met een prachtige achtergrondstempel van Impression Obsession van mijn vriendin Marit. Deze is echt ontzettend mooi en ik wil hem graag vaker gebruiken, moet alleen nog even bedenken hoe dan precies! De vlinders zijn van Hero Arts, die vind ik zo geweldig! Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal & ik wens je een hele fijne dag!
Liefs, Wendy

25 opmerkingen:

Margo zei

Wat een lief kaartje Wendy !

Evgenia Levitskaya zei

stamp is really gorgeous and the card so cute and warm

Andrea zei

kijk dit vind ik nou zo mooi,
simpel en chique
groetjes andra

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw, een prachtig kaartje Wendy!
Kan me helemaal voorstellen dat je de achtergrond zo mooi vindt!
Want dat is hij zeker! Groetjes, Yvonne

De Creakeet van Peet zei

en of ik moest lachen, maar de meeste creaties toveren vaak een glimlach. De stempel is idd een juweeltje en ik hoop hem nog vaak tegen te komen...Liefs Peet

martina's kaartjes zei

Mooi gemaakt ! super !
groetjes, martina
x

Anoniem zei

Wendy, het is je gelukt, de glimlach, spijtig dat je hem niet kon zien. De vlindertjes zijn ook mooi van kleur.
Grtjes
Christa

Marit zei

Lieve Wendy,

Die glimlach is zeker gelukt hoor, jouw kaart om naar te kijken, zonnetje buiten en muziekje (Agnes Obel, ken je haar? Erg mooi...) op de achtergrond!
Als je de stempel nog eens wil gebruiken dan kom je maar langs, gezellig!

Liefs,
Marit

Anita zei

Wat een mooi elegant kaartje weer Wendy! Waarom klinken deze teksten in het engels toch altijd zoveel beter dan in het nederlands?
groetjes, Anita

Marjan zei

Dat is zeker een heel mooie achtergrondstempel! Je hebt hem mooi als blikvanger gebruikt, Wendy. De opvallende vlinders zijn er erg leuk bij. Prachtig hoor!

Groetjes, Marjan

PetraPostma zei

Hoi wendy, wat een leuke kaart! Wat een bijzondere stempel voor de achtergrond. En die vlinders zijn inderdaad geweldig! En van het kijken naar deze kaart worden wij zeker heel blij! Groetjes Petra Postma

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaart heb je ermee gemaakt.

gr annemarie en merit

Marijke zei

Wat een mooi kaartje, wordt je helemaal happy van.
Marijke.

Sonja zei

Hij is mooi ook qua kleurcombinatie. Wist je dat de paisley een teken is dat rijkdom weergeeft !

groetjes,
Sonja

Bianca Kalksma zei

Zowel de achtergrondstempel als de vlinders zijn super! Dan kan het kaartje ook niet anders dan geslaagd zijn;)

Wendy Koorevaar zei

Nou deze kaart maakt mij zeker vrolijk hoor! Ik vind hem zo gaaf! En die vlindertjes zijn ook zo schattig, heel mooi geheel bij elkaar.

Lieve groetjes,
Wendy

Esther zei

Ik ben gek op vlinders dus je kaartje is een schatje.

X Esther

Louise zei

Prachtig dit stijlvolle kaartje en wat een schitterende stempel en die vlindertjes zijn ook al zo mooi.

gr.Louise

jolande zei

Een prachtige kaart...leuk om de achtergrond op deze manier te gebruiken.
Groetjes Jolande

Wendy zei

Wat een mooie kaart en de stempels zijn erg leuk

Groetjes Wendy

Maris zei

geweldigggg, heel mooi en apart xx

Anoniem zei

Wat een geweldig gaaf kaartje weer Wendy.
En die smile krijg ik als ik je kaartjes zie maar ook als ik je verhaaltjes lees, super leuk .
Wens jullie een fijn weekend alleen het weer werkt niet mee.
Zal wel een crea weekend worden.
Misschien volgende week weer vorst!!!!!!!!
Geef mij maar voorjaaaaaaar

doei Jannie.

Emily Leiphart zei

This is beautiful, Wendy! I love those butterflies and of course the sentiment!

regina zei

hoi

wat een schitterend kaartje!!

gr regina

Wendy Ramlakhan zei

Beautiful. Love the purple and green together!!