maandag 14 maart 2011

There's nothing better than a true friend


Hello there! Did you enjoy the weekend? Hope you did! I surely did, it started with a crafty day on Friday, a day at home on Saturday and a family-day on Sunday, so it was a wonderful mix of things and really nice! This card I made on Friday, with the new Papertrey stamps of Marit, love these flowers! I will join in for the paper piecing challenge of A Passion For Papertrey with this one. It was fun to make the flowers like this. I made pattern with them and then did embossing on the whole panel, hope you can see it on the second photo. It's a bit of a 'busy' card, but I do like it myself and hope you do as well! Wishing you a lovely Monday and thanks so much for visiting my blog! All the best!
Hugs, Wendy

Hallo daar! Heb je lekker van het weekend genoten? Ik hoop van wel! Ik in elk geval wel, het begon met een knutseldagje op vrijdag, toen een dagje thuis op zaterdag en een familie-dagje op zondag, een fijne mix van alles en helemaal leuk! Deze kaart heb ik vrijdag gemaakt, met de nieuwe Papertrey stempels van Marit, die bloemen zijn super! Hiermee doe ik mee aan de paper piecing challenge van A Passion For Papertrey. Het was erg leuk om de bloemen zo te maken. Ik heb er een patroontje mee gemaakt en daarna dit geheel met een embossing plaat bewerkt. Ik hoop dat je dat goed ziet op de tweede foto. Het is een beetje een drukke kaart geworden, maar ik vind hem zelf wel leuk en hoop jullie ook! Ik wens je een super fijne maandag en bedankt weer voor het bezoeken van mijn blogje!
Liefs, Wendy

23 opmerkingen:

patricia zei

hoi wendy
wat is het weer een supper kaart geworden
groetjes patricia

martina's kaartjes zei

mooi gemaakt !
groetjes, martina
x

Louise zei

Mijn weekend was heerlijk, ben gisteren heerlijk in de tuin bezig zalig weer ervoor.

Prachtige kaarten heb je weer gemaakt, zijn stuk voor stuk erg mooi geworden.

gr.Louise

Marit zei

Ha Wendy!

Je knalt weer vrolijk de week in met dit mooie kaartje! Nu het zonnetje er nog bij!

Tot vanavond, liefs,
Marit

Marie-claire zei

Leuke kaart!
Gelukkig gaat het met mij de goede kant op!

Groetjes Marie-Claire

Anoniem zei

Een hele mooie combinatie met die bloemen.
En ik heb in het weekend mijn lavendel gesnoeid, zodat die binnenkort terug kan beginnen groeien.
Grtjes
Christa

craftymum zei

Lovely card Wendy. i like these stamps too
hugs sarah x

Anita zei

Ik vind het een geweldig kaartje! Lekker vrolijk :)
groetjes, Anita

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Supermooi kaartje Wendy!
Groetjes, Yvonne

Unknown zei

Hoi Wendy gaaf deze bloemen op je kaart. lekker vrolijke uitstraling.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Anoniem zei

Wat een super gaaf kaartje Wendy
En die bloemen zijn schitterend.

Groetjes Jannie.

Anoniem zei

so pretty and such beautiful mix of patterns and colors.

Lynn Mercurio zei

A beautiful creation Wendy. All the texture and color really makes for a lovely card. Well done!

Christa zei

wat ziet dat er mooi uit zeg mooi die bloemen zo groetjes christa

PetraPostma zei

Wat een grappige bloemen! Doen me een beetje denken aan het spirograaf wat je vroeger had, ken je dat? Daar kreeg je ook van die mooie patronen van en daar lijken de bloemen wel wat op. Mooi en leuke kleurtjes! Groetjes Petra Postma

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wendy,zo mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Inge zei

Wat een leuk idee om op deze manier te stempelen en embossen! Mooie kaart, wat mij betreft zeker niet te druk :)

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat een prachtig en kleurrijk kaartje! En die tekststempel is ook super leuk! Weer een kaartje om in te lijsten hoor...

Liefs,
Wendy

Savannah O'Gwynn zei

WOW! Those flowers are gorgeous! LOOOVE the colors--great card! Beautifully done:)

Lenet zei

Wat een leuk idee om zo te embossen!

Wendy Ramlakhan zei

Lovely card and flowers!!

Caryn zei

Wow - what a lovely effect you've achieved here. I adore polka dots and that is one of my favourite stamps sets too!

Thanks for joining in with us at A Passion For Papertrey.

Hugs,
Caryn xxx

Emily Leiphart zei

This is gorgeous, Wendy!! I love the paper you stamped those flowers on and the way you've embossed both layers together is amazing!