donderdag 21 april 2011

Just a note

Oeh, gosh, it's Thursday already! Time flies this week! Hope you are enjoying the week! I am! The sun is shining and this makes even working more fun! Looking at the blue sky is so much better than looking at a grey one! ;- ) I wanted to join in for the Waltzing Mouse Sketch Challenge WMSC43 this week, but with the week flying by, I actually had to hurry yesterday, ha ha! I loved the sketch and wanted to try this embossing with my dies for ages, so I had this idea in mind for the sketch. I love these feathers in combination with this sentiment, just like you have been writing with this feather, like in the old days! I'm curious what you think of the card, I wanted sunny colors, for these sunny days! Wishing you a lovely day!
Hugs, Wendy
Oeh, jeetje, het is al weer donderdag! Tijd vliegt echt deze week! Ik hoop dat jullie van de week aan het genieten zijn! Ik wel, de zon schijnt zo heerlijk en dit maakt zelfs werken leuker! Kijken naar een blauwe lucht is toch een stuk leuker dan kijken naar een grijze lucht! ;-) I wou deze keer heel graag mee doen met de Waltzing Mouse Sketch Challenge WMSC43, maar met de week die zo voorbij vloog, moest ik me gisteravond nog haasten, ha ha! Ik vond deze schets erg leuk en wou al heel lang proberen te embossen met m'n snijmallen, dus ik had snel dit idee in gedachten voor de schets. Ik vond deze veren erg leuk in combinatie met de tekst, net alsof je zoals vroeger met een ganzenveer hebt geschreven! Ik ben benieuwd wat je van de kaart vindt, ik wou zonnige kleuren voor deze heerlijk zonnige dagen! Ik wens je een geweldige dag!
Liefs, Wendy

29 opmerkingen:

patricia zei

hoi wendy
wat is het een leuk kaartje geworden
groetjes patriica

Margo zei

Het is inderdaad erg leuk met die veertjes !
Liefs
Margo

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wendy.

Liefs Riet.

Anita zei

Geweldig en zonnig kaartje Wendy! Succes met de challenge ;)!
groetjes, Anita

k@rin zei

ik vind ze schitterend.

Heel mooi

groetjes karin

craftymum zei

definitely summer colours Wendy
great card. Enjoy the weather
hugs Sarah x

PetraPostma zei

Heerlijk die kleuren. Daar wordt ik direct vrolijk van! Grappig dat je met je stanzen geëmbost hebt! Groetjes Petra Postma

Maris zei

heel erg leuk Wendy, heel apart elke keer je creaties xx

Julia Aston zei

I just love that little feather stamp! wonderful stamped dots too! thanks for playing with the WMS sketch again this week Wendy!

jolande zei

Gaaf vooral die kleine veertjes.

Groetjes Jolande

regina zei

hoi

een super leuk kaartje!

erg leuk gemaakt met die veertjes!

gr regina

farmhouse-story zei

i haven't tried the embossing yet, --looks lovely on your card, wendy:) perfect warm sunny colors and i love the gems!

Marit zei

Ha lieve Wendy,

Wat een vrolijkheid op deze zonnige donderdag! Leuk dat je de sequin waste al gebruikt hebt, het is een zonnige en stijlvolle kaart geworden, mooi!

Liefs,
Marit

miriam zei

leuke kaart met die veertjes zo

gr miriam

Anoniem zei

Wat een schitterend kaartje Wendy.
Super creatief hoor.
Ja inderdaad de tijd vliegt een week is niks,maar we hebben wel schitterend weer hé gewoon zomer.
Dat is genieten hé.


Groetjes Jannie.

Bianca Kalksma zei

Ah! Daar is de sequin waste of punchinella of gaatjes plastic:) Super mooi toegepast, heel originele kaart heb je gemaakt Wendy!

Marie-claire zei

Wat een mooie kaart!
Mooie stempels heb je gebruikt ; )
Fijne paasdagen!

Groetjes Marie-Claire

Crealin zei

Hey Wendy,

wat een toffe kaart, je hebt weer zo'n mooi kleuren gebruikt. Zo heb ik mijn snijmallen nog niet gebruikt. Welke platen gebruik je hiervoor, de 2 B's en vooral valt het midden er niet uit? Weer veel vragen he :-)
Artspecially was toch echt super he, ik vind het zo jammer dat we elkaar niet gezien hebben. Ik heb gewoon geen tijd gehad om aan workshops mee te doen. We vonden dat wel jammer maar we waren er om half tien en om kwart voor zes hebben we pas alles gezien. Ik heb het gevoel dat ik nog dingen gemist heb ;-) Was jij ook zo moe?
Je babykaart is ook zo mooi, zo'n leuk idee, dit wil ik ook wel eens maken. Prachtig hoe je de achtergrond gemaakt hebt en dan dat labeltje op de ster, knap!
Wij zouden nogal wat af kunnen kletsen he ;-)

Geniet nog van een zonnig paasweekend!

Lins x

Kelly S. zei

Love how you embossed that sentiment frame! So cool how you stamped those dots, and the little leaves look just like feathers, so chic!

Pauline zei

Beautiful, a great use of those stamps.

Mona Pendleton zei

So pretty Wendy! Love how you embossed around the pretty label! Thanks for playing along with the WMSC :)

Jen Cuthbertson zei

I love the embossed frame and those polka dots are so pretty! Have a lovely weekend!!

Stella zei

Nou je kunt wel stellen dat je zonnige kleuren hebt gebruikt. Wat een handgemaakt juweel is het weer!! Ik hoop dat je wint; ik vind het een SUPER uitwerking van de sketch van deze week; wow!
En de kleuren passen inderdaaad heel goed bij dit stralende weer; gelukkig blijft het ook dit weekend mooi; lekker van genieten!
Groetjes en liefs,
Stella

Emily Leiphart zei

Wow, Wendy, my mouth was hanging open the whole time I was reading your description of this card! The colours are wonderful and I really love how you used the dots. I still haven't tried that double embossing and it looks amazing! Thank you for the inspiration!! Have a lovely weekend! :)

Petra Tillmann zei

Ik zie dat je de punchinella al gebruikt hebt! Leuke kaart!
Ik wens jou een heel fijn paasweekend!

Groetjes, Petra

Lenet zei

Super kaartje weer, leuk dat geembosste ( wat een woord) label.

♥ Yolanda ♥ zei

Je hebt gelijk: dit is een zonnige kaart. Dat ge-emboste label is heel mooi gedaan!! Die veertjes maken het af.

Groetjes Yolanda

~Tammy~ zei

Great inspiration! :-)

Judith zei

GAAAAF