donderdag 29 december 2011

Season's Greetings


Hi y'all! Hope you enjoyed the Christmas days! Now only three more days and it will be a new year! Wow, every year I'm amazed again about how fast the time passes! Hope you can all look back on a wonderful year! I can, not much special happened, but it was a nice year, with an amazing vacation in California and lots of other fun stuff and lots of creative moments! Also with Christmas and my bday I was spoiled with lovely creative things, especially Paper Smooches, oh, looove them! I have this snowman for you today, sending you season's greetings. We didn't have snow this year with Christmas, we did last year. I don't mind, because I don't like all the transport problems, when there is snow. How about you? Another attempt in the sewing on this card. Not all is straight, but I was pleased with how it looked. Wishing you wonderful last days of 2011 and hope to see you again next year!!
Hugs, Wendy
Hi allemaal! Ik hoop dat je hebt genoten van de kerstdagen! Nu nog maar drie dagen en dan is het alweer een nieuw jaar! Wow, elk jaar weer verbaas ik me over hoe snel die tijd toch gaat! Ik hoop dat jullie allemaal terug kunnen kijken op een mooi jaar! Ik wel, niet zo heel veel bijzonders gebeurd, maar was toch een mooi jaar, met een geweldige vakantie naar Californië en ander leuks en veel creativiteit! Ook met kerst en m'n verjaardag ben ik weer erg verwend met leuke creatieve spulletjes, vooral Paper Smooches, ik vind ze zooo leuk! Vandaag heb ik deze sneeuwman voor je, hij stuurt je season's greetings! Geen sneeuw hier met de kerst dit jaar, zoals vorig jaar, maar dat vind ik niet zo erg, want al het vervoer wordt er altijd zo lastig van.. Wat vind jij? In deze kaart zie je nog een naai-oefening. Niet helemaal recht, maar ik was er wel blij mee zo. Ik wens je heerlijke laatste dagen van 2011 toe en dan hopelijk tot ziens weer in het nieuwe jaar!!
Liefs, Wendy

17 opmerkingen:

Marit zei

Hoi Wen,

Top deze kaart, die sneeuwman past perfect bij de ijsblauwe achtergrond! En je naaimachine werk ziet er super uit!

Nog twee daagjes, dan gaan we 2011 vaarwel zeggen! Wij kijken er naar uit!

Dikke kus,
Marit

Annemarie en Merit zei

wat staat die sneeuwman daar toch lief te staan...prachtig met die ijsblauwe achtergrond en...prachtig stikwerk.

fijne jaarwisseling en voor 2012 veel liefde geluk gezondheid en creativiteit toegewens.

groetjes Annemarie en Merit

Irene zei

Hij staat prominent in de kou op je baluwe kaartje Wendy! Gelukkig geen sneeuw hier, meer ellende dan pret wat mij betreft maar gek is het wel met 10 graden de Kerst in! Wow was je in CA dit jaar, daar ben ik een aantal jaren geleden ook geweest (San Diego) en heeeel vel gezien en gedaan en genoten!!!!
Liefs, Irene

jolande zei

Whaaaa hij is leuk!!!!
Ik wens je een eel creatief en gelukkig 2012 toe!! tot volgend jaar!! groet Jolande

k@rin zei

ik vind ze geweldig. Pracht in zijn eenvoud.

OOk voor u een heerlijk 2012 gewenst

Jessi Fogan zei

I'm definitely looking forward to the new year! And more PS creations - I can see me becoming addicted to them :) Love this snowman & the fun stitching!

Karin Ã…kesdotter zei

GREAT card!
Hugs, and best wishes for 2012! /Karin

Bianca Kalksma zei

hij is leeeeeeukkkkkk!!!!! super de super en alle aandacht gaat toch naar mr. Snowman mocht een steekje scheef zitten, maar ik vind het super mooi hoor!

Anoniem zei

Hij is erg leuk!! Alvast de beste wensen voor 2012!!

Sandra Korten zei

Hij is super!
Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en vooral veel liefde en gezondheid toe.
En natuurlijk voor jou, veel creativiteit!!

Groetjes,

Sandra :)

Anoniem zei

super adorable!

martina's kaartjes zei

hoi wendy,
wat een leuke kaart ! leeker eenvoudig en toch grappig
mooi
nog een hele fijne jaarwissel en tot blogs
grtjs, martina
x

farmhouse-story zei

he's too cute, wendy! happy new year to you!

Mona Pendleton zei

Adorable card Wendy! Love the sweet snowman! Hope you have a Happy New Year!

Jacilynn zei

now this is cute! i love snowmen!
btw, thanks for the oh so cute card! It totally brightened my day!

Creagea zei

Wat een superleuke en mooie kaart,wens jou ook een een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief jaar toe.

groetjes Gea

Savannah O'Gwynn zei

LOOOOOOOOOOOVE this card--love that you stitched on it (it doesn't have to be straight--I like it when it's wonky!!!!)....love that snowman....love your coloring....LOVE it x10!!! And I'm so thankful that I get to hang on to it FOREVER! THANKS for sending it to me:) I will be featuring it soon on my blog:)

Many blessings to you!! Happy NEW Year!!! <3