zondag 14 juli 2013

Celebrate today


Hello! Are you having fun plans today? Well, sure hope you will be celebrating today! I've had a quiet morning, time to catch up on email, blogging, reading, and more and this afternoon we will be making a bike trip to visit my four months old twin nieces again! Looking forward to that! This card above was created with the gorgeous SU Everything Eleanor set, I totally looove the flowers that are in there. Hope you like it as well and wishing you a wonderful day!
Hugs, Wendy

==========

Hallo! Heb je leuke plannen vandaag? Hoe dan ook hoop ik dat je deze dag een beetje zult vieren (klinkt toch minder in het Nederlands, hihi) Celebrate today dus! :) Ik had een lekker rustig ochtendje, tijd om wat te mailen, te bloggen, te lezen en meer en vanmiddag gaan we een fietstochtje maken en m'n vier maanden oude tweelingnichtjes opzoeken. Daar heb ik zin in! De kaart hierboven is gemaakt met de prachtige SU set Everything Eleanor, ik ben helemaal weg van die bloemen. Ik hoop dat je hem ook leuk vindt en ik wens je een heerlijke dag toe!
Liefs, Wendy

18 opmerkingen:

Ilse zei

Heel erg leuk gedaan Wendy, veel plezier vandaag!
Liefs
Ilse

De Creakeet van Peet zei

hoop dat we hem leuk vinden? hij is prachtig, mooi rustig en prachtige kleur..geniet ook van het weekend meis,,,knuf peet

Willy zei

Wat een prachtig kaartje Wendy, mooie kleurtjes, lekker zo'n niets moet alles mag zondag...veel plezier!!

Anoniem zei

Weer een hele mooie kaart.Die bloemen zijn super!! Fijne dag vandaag! Groetjes Sylvia

Gemma zei

Prachtig Wendy, kan me voorstellen dat je weg bent van de stempels ze zijn heel erg nooi. Hopelijk heb je van je zondag genoten. Groetjes Gemma

Judith zei

We hebben de 14e verjaardag van ons nichtje gevierd. Celebrating today is dus gelukt (-:
Hoe was het bij jouw nichtjes?

Je kaartje is mooi met de bloemen, de swirls en de elegante labelstempel!

Dora zei

mooie kaart en inderdaad die bloemen-stempels zijn prachtig!

Gerdine zei

Hele mooie bloemen!! Gaaf kaartje!

Marjan zei

Je kaart is prachtig! Heel mooi dat label in deze kleur en dan de bloemen die er zo goed bij afteken. De rand in dezelfde tint maakt het allemaal heel elegant!
Ik heb deze set ook sinds kort, nog niks mee gedaan, maar dat komt nog wel.

Karin zei

prachtige kaart! I hoop dat je een leuke dag hebt gehad gister, het weer was heerlijk in elk geval!
Groetjes karin

Stella zei

Oh deze bloemenset is ook zo mooi; mijn lijst wordt steeds langer:)
Ik vind de kleuren zo mooi; het oogt warm en heeft contrast. Precies goed!
Ja het was heerlijk gisteren; vandaag ook hé. De hele week lijkt het prachtig te worden! Ik heb mij gisteren uitgeleefd met tuinieren; nu nog spierpijn :)
Groetjes,
Stella

Mona Pendleton zei

So pretty Wendy! Love the beautiful blossoms!

Crealin zei

wat een tof kaartje Wendy en inderdaad in het Engels klinkt het feestelijker he :-) Hopelijk heb je genoten van je nichtjes :-)

Liefs,

Lins x

Emily Leiphart zei

This is beautiful, Wendy! So pretty and elegant. I love so much of the stuff in the new SU catalog. Very dangerous shopping could be done! Heehee. :D

Jen Cuthbertson zei

I'm with Emily - what a dangerous catalog! I already ordered a ton of stuff and realize I still need chocolate chip cardstock and now the eleanor set!! It's funny - that is on our short list of names for the little... :) Hugs!!

Jessi Fogan zei

Oh, these blooms look so elegant! I love the colours you chose too :) I hope you had a wonderful time with the babies!

Bianca Kalksma zei

haha ja wat klinkt het soms raar in het Nederlands hè ;) nou we gaan het weekend weer vieren hoor :) heerlijk met het zonnetje :) en een bbqtje mmmm maar zo eerst maar eens ontbijten haha! Erg mooi kaartje is dit Wendy! zou ik bijna vergeten te zeggen ;) Have fun this weekend!

Handmade in Israel zei

Another gorgeous card! I adore the colours on this one especially.