donderdag 9 februari 2012

Lace Hurray!



Good morning this Thursday! Hope you are doing well! This has been a week of celebrations in blogging country! The 1 year anniversary from Paper Smooches and the 5 year anniversary of Papertrey Ink. My two favorite companies!! Do check out the Paper Smooches blog today, 'cause one of my cards will be featured there today. Kim asked me if she could and of course she can, I'm honored!! Papertrey Ink is also celebrating big and this card today is for one of their challenges. You were to choose a color combination and I used Lisa's favorite, see above. It was a challenge to use the kraft with it, but I'm happy with the result. Hope you like it and do check out the celebrations on both the blogs! Sorry I'm not leaving so many comments this week, tomorrow is my day off, so I will be catching up then! So see you soon & wishing you a lovely day!
Hugs, Wendy
Goedemorgen deze donderdag! Ik hoop dat het goed met je gaat! Dit is echt een feestweek in blogland! Het 1-jarig jubileum van Paper Smooches en het 5-jarige jubileum van Papertrey Ink. Mijn twee favoriete merken!! Ga zeker eens kijken op het Paper Smooches blog vandaag, want een van mijn kaarten wordt daar getoond vandaag. Kim vroeg me of dat mocht en natuurlijk vond ik dat goed! Een hele eer!! Papertrey viert het ook allemaal groots en m'n kaart van vandaag is voor hun challenge. Je moest een kleurenschema van een van de ontwerpers uitzoeken en ik ben voor Lisa's favoriet gegaan, zie hierboven. Het was wel een uitdaging om het kraft hierbij te gebruiken, maar ik ben wel blij met het resultaat. Ik hoop dat je hem leuk vindt en kijk zeker eens op de beide blogs voor alle feestelijkheden! Sorry dat ik deze week niet zo veel reacties achterlaat, morgen is m'n vrije dag, dus dan ga ik het even goed inhalen! :-D Zie je snel dus & ik wens je een hele fijne dag!
Liefs, Wendy

21 opmerkingen:

Marit zei

Wat een feestweek! Je kaart is een plaatje, mooi die lace stempel!
En op het blog van PS, gaaf! Gefeliciteerd daarmee, top zeg!

Fijne dag morgen...ga je iets leuks doen?
Liefs,
Marit

Anoniem zei

Good luck with the contest!!! :) That's a great job you did with that given colour combination :)

nicolet zei

Hey Wendy, wat heb je weer een schitterend kaartje uit je mouw geschud!!
Groetkes Nicolet

Gerdine zei

Je hebt de nieuwe stampsets alweer! Echt gaaf is deze! Leuke sentiments. Kraft is prima verwerkt lijkt me. De PTI feestweek is wel erg geliefd, gezien alle reacties. Good luck met deze! Wie weet!!!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Hij is weer te gek!

Anita zei

Schitterend Wendy! Mooie kleuren combi, ik snap dat je hiervoor hebt gekozen :)
Groetjes, Anita

Gemma zei

Mooi hoor Wendy, bestel je de spullen van Papertrey ink gewoon in Amerika,ik vind dat ze geweldige dingen hebben maar in mijn herinnering zijn de verzendkosten enorm! Maar dat is misschien al lang niet meer zo! Jij maakt in ieder geval de mooiste kaarten met hun spulletjes! Groetjes gemma

Kary zei

What an elegant card, Wendy!! And, I'm so keen to check out your card at PS. Congrats!! So happy for u!! More..later ;)

Cornelie zei

Heel erg mooi! prachtig hoe je de kleuren hebt verwerkt! watt tof dat je kaartje is vertoond bij Paper Smooches. had ik een poosje terug bij Karens Doodles, en dat doet je toch goed!
Fijne dag morgen! Groetjes Cornelie

Sofie zei

Zeer ZEER mooie kaart!!

Jessi Fogan zei

OOh, I'm intrigued to see your PS feature card! I definitely love seeing you create with both companies' stamps, so fun that they're celebrating at the same time :)
Love this one - that big bouquet is gorgeous, and I love the way you've done the sentiment!

Christine zei

Wat is dit mooi! Het zijn heel leuke stempels!
Liefs
Christine

regina zei

weer een super leuk aartje!

gr regina

Marjan zei

Zeker een hele eer, maar niet gek, want je kaartjes met hun producten zijn altijd top! Dit is ook weer een supermooie kaart!!

Groetjes, Marjan

PetraPostma zei

Mooi kaartje. Mooie stempel! En je hebt de gekozen kleuren weer perfect toegepast! En gefeliciteerd met je kaartje op het blog van Paper Smooches! Groetjes Petra Postma

farmhouse-story zei

so very pretty!! and congrats on the featured card--love the bkgd stamping you did on it:)

Emily Leiphart zei

This is stunning and so elegant, Wendy! I really love this one.

Jen Cuthbertson zei

This is gorgeous, Wendy! I love the red on the craft and that stamp is soooo pretty! Wishing you a wonderful weekend! Glen an I are going for sushi tonight (at a different place closer to our home and in Japantown) and then to see "The Artist"! Date night! :)

Savannah O'Gwynn zei

BEAUTIFUL BEAUTIFUL!!! LOVE the colors--and I LOVE those buttons! Congrats on being featured over on the PS blog! HOOOORAY!

~Tammy~ zei

Wendy this is a stunner! Love your use of the colors!

Lisa Arana zei

Just beautiful! I love your balance of the colors.