woensdag 29 februari 2012

sMOOches!


Hello! sMOOches to all of you! :-D Today I have this cosy cute cow for you, for the Lawnscaping Challenge #28. You had to use Distress this time and I used that in the background, with the torn/distressed edge of the 'grass' and also I colored that paper green with Distress inks. And also some distressing on the edges of the card. I really like the images from Lawn Fawn, they have such a nice soft touch, like the eyelashes of this cow! The best! I colored the dots of the cow pink, 'cause I didn't want another neutral color on my card, but I do think it works pretty well in pink, what about you? I would like to wish you a very lovely day today! 
sMOOches! Wendy
Hallo! sMOOches voor jullie allemaal! :-D Vandaag heb ik deze gezellige, schattige koe voor je, voor de Lawnscaping Challenge #28. Je moest hier Distress bij gebruiken en dat heb ik gedaan in de achtergrond, met de gescheurde/distresste randjes van het 'gras' en ook de kleur van het groene papier heb ik met Distress gemaakt. En nog wat distressen aan de randjes van de kaart. Ik vind de afbeeldingen van Lawn Fawn superleuk, ze hebben altijd zo'n lieve uitstraling, zoals bij de wimpers van deze koe! Geweldig! Ik heb de vlekken van de koe roze gemaakt, omdat ik er niet nog een neutrale kleur bij wou, maar ik vind dat het best goed staat zo in het roze. Wat vind jij? Ik wens je een heerlijke dag vandaag!
sMOOches! Wendy

27 opmerkingen:

Louise zei

Ja, moest gelijk aan de Milka koe denken maar dan andersom, maar ze is echt schattig en ze staat heerlijk in de wei en dat vind ik toch altijd zo heerlijk om te zien, lief kaartje hoor!.

gr.LOuise

Debby zei

Erg keuke koe!
Doet het goed zo.
Groetjes Debby

Marit zei

Zo'n lieve koe! Zou ze ook roze melk geven...fristi? Dan wil Roan haar wel in onze achtertuin. kan ze gelijk het gras mooi kort houde haha! Je hebt er een zuperkaart van gemaakt, absoluut een kanshebber!

Fijne dag vandaag...kort weekje voor je?
Liefs,
Marit

Kaartenkraam zei

Via via ben ik hier terecht gekomen. Je maakt mooie kaarten in een heel eigen stijl die me erg aanspreekt hoewel ik zelf vaak heel anders bezig ben. Ik ben meteen volger geworden zodat je me kunt blijven inspireren ;0)

groetjes van Ank

Wendy Koorevaar zei

Zo jij bent lekker aan het distressen haha. Het effect is echt heel mooi! Lief kaartje met de koe er op, prachtig gedaan weer!

Liefs,
Wendy

Marjan zei

Wat een schatje is die koe en je kaartje ook! Ja hoor, dat roze staat er mooi bij.

Groetjes, Marjan

Sonja zei

De milka koe ! en roept hij ook ''leo'' ? Mooi stilleven hihi

groetjes,
Sonja

Anneke zei

Daar dacht ik ook direct aan, aan de milka koe :)
Mooi koetje hoor! Een superleuk kaartje!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Kreeg zin in chocola. hahaha. Wat een lieverd.

Gerdine zei

Wat gaaf hoe je de 'bergen' hebt vormgegeven! Heel leuk!

k@rin zei

deze is ook zo leuk. Ik vind het een leuke kinderkaart.

Je ziet niet altijd een koe in de wei staan hé. allé, op een kaart staan.
Heel origineel.

Laurel Beard zei

Love the pink/grey cow and the distressed grass! Super cute!!!!! Love it Wendy! Thank you so much for playing along with us Lawnscaping gals!

Stella zei

Ook ik dacht aan de Milka koe maar deze is veel mooier en leuker :).Wat heb je toch een prachtige stijl van kaarten maken; dit is ook weer beauty. Wow!
Groetjes,
Stella

Stella zei

En dank je wel voor je altijd lieve en gezellige berichtjes...

Margo zei

O wat tof ! Die koe is gewoon geweldig!
Liefs
Margo

Gemma zei

Hi Wendy, ach bestonden zulke koeien maar in het echt, daar zou je toch vrolijk van worden! Ik vind je kaartje weer erg leuk! Groetjes Gemma

Jessi Fogan zei

It's ADORABLE in pink!I want to give her a squeezy hug :) Super cute sentiment & I love the texture of the distressed grass!

Anoniem zei

Oh Wendy, this is adorable!!!

Erica zei

I love your pink spotted cow! Super cute card!

Judith zei

Ja, wat een lieverd met die roze vlakken (-: Een heel leuk kaartje, Wendy! Hopelijk zien je bij Lawnscaping hoe schattig je kaart is! Veel succes! Voor mij ben jij de winnaar!
Groetjes, Judith

Lindsey zei

This is so cute, Wendy! I LOVE the pink cow! Totally sweet card.

Savannah O'Gwynn zei

SOOOOO cute! LOVE that torn paper--it looks like the grass has been eaten by the cow! SOO cute:)

Anita zei

Geweldig! wat een leuke koe, ik moest gelijk aan de milka-koe denken ;) Leuk gedaan met dag gescheurde gras!
groetjes, Anita

Petra Tillmann zei

Wat een schattige kaart! Dat koetje is wel heel leuk!
Groetjes, Petra

Pauline zei

Another fab card, a great sentiment!

Lisa Arana zei

ha... adorable. LOVE how you capitalized the MOO! Genius.

Emily Leiphart zei

Suuuper cute, Wendy! I love how you created the grassy hills and sentiment!