zaterdag 1 mei 2010

Cupcake Card

Afgelopen maandag heb ik bij mijn vriendin Marit zitten knutselen en hebben we een aantal stempelafdrukjes uitgewisseld. Deze met 'Hey, Cupcake' is ook van haar en ik vond hem zo leuk en lekker zoet, dat ik er een zoete kaart mee heb gemaakt. De stans waar het tekstrondje in staat, heb ik afgelopen weekend nieuw gekocht in Antwerpen. Ik vind hem erg leuk! Het papier vind ik zo mooi, ik hoop jullie ook! Ik ben ook al met een nieuwe kaart bezig met een mooi stempelafdrukje van Marit, maar moet nog even bedenken hoe ik die af ga maken... Als er nog mensen zijn die graag afdrukjes uitwisselen, laat het me even weten, ook als je dan voorkeuren hebt van de kaarten die je op m'n blog ziet. Ik wissel heel graag uit namelijk! Je kunt nu eenmaal niet alle stempels hebben en dit is een leuke manier om dan toch nog weer met nieuwe plaatjes kaarten te kunnen maken! Fijne dag nog!
Groetjes,
Wendy

5 opmerkingen:

lies zei

Hey Wendy,

Wat leuk dat je volger bij mij bent geworden.
En je kaartje is super.
Inderdaad lekker zoet maar dat hoort ook wel bij zo'n lekker cupcake stempeltje.

Liefs Lies

Sandra zei

wauw je kaartje is echt heel mooi geworden en het afdrukje is echt heel erg leuk, ook super dat je een keer geen vierkantmodelletje hebt gemaakt ik blijf er vaak toch in hangen ,
groetjes sandra

chantal zei

wat een leuke kaart. De kleuren zijn ook zoet.
liefs Chantal

De Creakeet van Peet zei

wat lekker zoet maar ow zo mooi. Welk merk papier heb je gebruikt voor dit kaartje, ik vind het super papier. Erg leuk kaartje! Gil maar wat voor stempels je wilt ruilen meid, ik ben altijd in om te ruilen.Liefs Peet

Anoniem zei

Prachtig gemaakt, en mooi gecombineerd !
grtjes
Christ