vrijdag 7 januari 2011

Just a note

Hi friends! I never thought I would say this, because I always thought that flower-stamps would be a bit old-fashioned, but my favorite stamps are stamps from flowers! Like these Hero Arts flowers above, I think they are gorgeous! I used them on the candle, a few posts earlier and also on this card, love them! Always nice to color and you can use them in many different ways! This was the second card I made for my sister-in-law - Just a note! I'm curious what you think of it and I'm also curious what is on your favorite kind of stamp. Wishing you a fabulous Friday!
Hugs, Wendy
===
Hi friends! Ik had het nooit verwacht dat ik dit zou zeggen, want ik dacht altijd dat bloemen stempels een beetje ouderwets zouden zijn, maar mijn favoriete stempels zijn van bloemen! Zoals deze Hero Arts bloemen hierboven, ik vind ze echt geweldig! Ik heb ze ook op de kaars gebruikt een paar berichten hiervoor en nu op deze kaart, super! Altijd super m in te kleuren en je kunt ze op zo veel verschillende manieren gebruiken! Dit is de tweede kaart, die ik heb gemaakt voor m'n schoonzusje - Just a note! Ik ben benieuwd wat je er van vindt en ik ben ook benieuwd wat jouw favoriete soort stempel is. Ik wens je een fantastische vrijdag!
Liefs, Wendy

25 opmerkingen:

patricia zei

hoi wendy
wat is het weer een leuke kaart geworden
groetjes patricia

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig Wendy, ik wil de stempels ook nog hebben!

Liefs Ida

martina's kaartjes zei

Tiens, bloemen ouderwets ? Da's nieuw voor mij ! Ik hou van bloemen, oei ! Mooie kaart heb je daar ! Ze zal er zeker blij mee zijn.
Groetjes, martina
x

De Creakeet van Peet zei

bloemen ouderwets?? Muts niet meer zeggen he? Je kaart is weer keileuk en de stempels vind ik ook supers. Van mij mag je meer met bloemen stoeien hoor...goed weekend Liefs Peet

Marjan zei

Ik vind hem prachtig, de kleuren en de manier waarop je dat hebt gedaan ook. Ik houd van eenvoud. Zelf gebruik in eigenlijk nauwelijks stempels, heb er een paar.

Groetjes, Marjan

Maris zei

nou ik vind ze echt prachtig hoor helemaal niet ouwebollig of zo xx

Marit zei

Ha lieve Wendy,

Prachtig die bloemen, zo leuk om ze met andere kleuren elke keer een nieuwe look te geven! Je kaart is weer super!

Fijn weekend, leuke plannen?

Liefs,
Marit

Emily Leiphart zei

Wendy, this is beautiful! I love the pattern you made with the flower and ribbon. Funny that I have the same thoughts as you regarding flower stamps! I never used to like them but now I LOVE them. I don't seem to have very many though... ;)

Sandra zei

wauw wat ziet dit er schitterend uit zeg. geweldig

regina zei

hoi

prachtig kaartje!!

gr regina

María Castillo zei

I agree, this flowers looks amazing!

Judith zei

Hallo Wendy,
Zoals jij de bloemen hebt gerangeerd en ingekleurd zijn ze zeker niet oubollig, juist heel modern.
Waarmee heb je ze ingekleurd?
Ik kleur haast nooit...
Heb ik een favoriete stempel? Ja, ik denk mijn vlinderstempel van Eline. Het zijn er trouwens inmiddels een paar meer geworden sinds de Eline's Huis serie op de markt is (-:
Fijn weekend, groetjes van Judith

Bianca Kalksma zei

Prachtige kaart! Ik denk dat je ze hebt ingekleurd met Coloursoft potloden? Ik ga binnenkort ook met bloemen in de weer voor de workshop in maart. Bloemen zijn één van mijn favoriete stempels, net als vlinders oja en die lieve Penny Black egeltjes. Op beurzen neem ik me altijd voor om geen bloemen, vlinders of Penny Black te kopen... maar vaak lukt me dat niet haha. Jij hebt er een mooie warme kleurrijke kaart van gemaakt, prachtig! Heel fijn weekend toegewenst!

Anoniem zei

WOw wat een geweldig gaaf kaartje.
En die bloemen zijn gewoon superrrrrr.
Fijn weekend, groetjes Jannie.

Anita zei

Geweldig 'modern' kaartje! Hoezo zijn bloemen ouderwets, ze zijn perfect voor mensen die niet van de cuties houden.
Mijn favoriete stempels, mmmm das moeilijk maar in ieder geval staan op mijn lijst: de egeltjes en poezen van Penny Black, de beertjes van LOTV en meerdere bloemenstempels van Hero Arts.
groetjes, Anita

Wendy Koorevaar zei

Hey Wendy!

Wat heb je dat mooi gedaan met je bloemenstempel! Echt een super schattig kaartje hoor. Zelf heb ik niet echt een favoriete stempel, vind er eigenlijk zoveel mooi. Hou wel erg van cute...

Fijn weekend!!

Lieve groetjes,
Wendy

Inge zei

Mooie kaart weer, ik bewonder je kleurkeuze altijd! Ik vind je bloemen idd totaal niet ouderwets. Ik hou van allerlei soorten stempels. Ik kom maar niet van mijn voorkeur van cute stempels af, hihi. Verder houd ik van leuke achtergrond stempels en van vlinders. De postzegelstempeltjes van Eline zijn ook wel favoriet bij mij! En de Hero Happy Tree stempel...ben ik erg blij mee. Leuk, jouw vraag!

Marie-claire zei

Je kaart is weer Super!
Een echte favoriete stempel heb ik niet, wel een merk Hero Arts....

Fijne zondag!

Groetjes Marie-Claire

Lynn Mercurio zei

This is an especially wonderful card. I love the geometric lines coupled with the flower's softness. Excellent creation!

Lenet zei

Heel leuke kaart. Ik weet ook nooit zo goed wat ik met bloemenstempels aan moet .

Petra Tillmann zei

Mooie kaart, Wendy! Ik vind bloemenstempels ook altijd er leuk om in te kleuren!

jolande zei

Ik vind hem geweldig....wie weet moeten we maar eens samen gaan stempelen..kunnen elkaar veel leren.
Groetjes Jolande

Bianca Kalksma zei

Ah, toch Copics! Ik kon het niet zo goed zien. Dan is de kaart nóg mooier want met Copics inkleuren is, vind ik, een stuk lastiger dan met Derwents...

B zei

What a fun use of the ribbon (is that what it is?) going across the card and lovely coloring!

Wendy Ramlakhan zei

Beautiful card. Love the ribbon criss crossing over the card. My favorite type of image would be cutsey stuff....anything I can color. :)