zondag 12 juni 2011

Happy 33 birthday!

Happy Sunday to you all my dear friends! Hope you have been enjoying the weekend so far. First of all, thank you so much for all the lovely comments on my previous post and I received some great book tips from you! Love it! Today I have a card for you that I made for Marit, she had her birthday last Friday and of course I had to make a card for her! Love my new dies from Papertrey, with the words, sooo many ideas with that! Hope you like it! Any plans for today? Here in Amersfoort is the Global Village Festival and we'll be going there late afternoon, enjoy some music from around the world, have something to eat and have fun! I love world music and it's a good thing the sun is shining at the moment, 'cause it's often very sunny music and would feel weird listening to it, standing in the rain, hi hi. Fingers crossed it will stay this way! Wishing you a lovely day! Hugs, Wendy
Een hele fijne zondag voor jullie allemaal, lieve vriendinnen! Ik hoop dat jullie een beetje van het lange weekend aan het genieten zijn. Allereerst super bedankt voor alle geweldige reacties op mijn boekenlegger en ik heb ook echt heel leuke boekentips gekregen, dankjulliewel!! Super! Vandaag heb ik een kaartje voor je, die ik heb gemaakt voor Marit. Zij was vrijdag jarig en natuurlijk moest ik een kaartje voor haar maken! Ik ben echt weg van m'n nieuwe Papertrey woord stansjes, ik heb nog zo veel ideeën daarmee! Ik hoop dat je deze leuk vindt! Nog leuke plannen voor vandaag? In Amersfoort is het dit weekend Global Village Festival en daar gaan we eind van de middag heen, lekker van wat wereldmuziek genieten, wat eten en lol maken! Ik ben gek op wereldmuziek en het is super dat de zon zo lekker aan het schijnen is momenteel, want het is vaak lekker zonnige muziek en is toch minder als je daar dan in de regen naar staat te luisten, hi hi. Even duimen dat het zo zal blijven vandaag!
Ik wens je een heerlijke dag! Liefs, Wendy

32 opmerkingen:

Kary zei

Hi Wendy! Happy Sunday!! Wow, I absolutely LOVE this card!! So gorgeous and I'm sure Marit loved it! Great colours-love the bright pink and blue on the vellum and kraft cardstock. Hmm..I'm envious of your new dies too ;)
Take care, & enjoy the festival! Hugs, Kary

Sandra Korten zei

Wat een leuke kaart, Wendy. leuk gedaan met die nummers op de achtergrond. De nummersstans heb ik ook besteld deze keer. Heb je de nieuwe sets al gezien. Ze zijn weer geweldig!
Veel plezier bij het Global Village Festival! Ik hoop dat het weer mee zit want dan krijg je het idee dat je op vakantie bent.

gr

Sandra.

Maris zei

wat een moie kaart heb je voor je vriendin gemaakt, en veel plezier vanmiddag zal best heel leuk zijn denk ik xx

miriam zei

Mooi leuk kaartje

gr miriam

De Creakeet van Peet zei

ow wat is die weer leuk en de achtergrons vind ik super...heb je ook een 9 erbij zitten? ben namelijk bijna 39 hint hint...Geintje kaart is weer super leuk enne dikke kusknuf Peet

Marjan zei

Wat een leuke kaart! Die emboss achtergrond is leuk, zeg! En dat je blij bent met je woordstansjes snap ik, perfect zijn ze voor je kaartjes!

Groetjes, Marjan

Bianca Kalksma zei

Wat een leuke originele kaart!! Hier is het nog best goed weer, dus ik hoop bij jullie ook! Veel plezier!!

farmhouse-story zei

sweet card, wendy! your festival sounds like fun--enjoy:)

redscrap zei

mooie kaart!

Sonja zei

Mooie kaart. Lijkt net of de letters geembosst zijn ipv. gestansd. En de blauwe letters vermoed ik dat het om glazuur gaat dat je op cupcakes verwerkt ;)

veel plezier !
Sonja

martina's kaartjes zei

wat een prachtige kaart alweer ! heel erg mooi gemaakt !
groetjes, martina
x

Christine zei

Leuke kaart Wendy! Bij jouw worden we altijd verwend met veel moois!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wendy.

Liefs Riet.

Mona Pendleton zei

So sweet Wendy! I bet your friend treasured this card! Love the stitched on tag and burst of pink!

jolande zei

Wat gaaf met die letters op de achtergrond, prachtig gemaakt!!

Petra Tillmann zei

Leuk die achtergrond! Heel origineel. Leuke kaart!

Emily Leiphart zei

Wendy, great minds think alike! I bought that same set with the dies. :D Unlike you, I've yet to use mine but your card is gorgeous and I'm sure Marit loved it!! I hope you had a sunny Global Village Festival, too!

Anoniem zei

Wow wat een super gave kaart heb je gemaakt Wendy.
En wat zien al die drieën er prachtig uit.
Naar je zin gehad gisteren?het was super goed weertje hé.
Fijne dag en de groetjes Jannie.

Pauline zei

What a beautiful card, I love the bright colours against the kraft card, and lovely vellum ticket!

farmhouse-story zei

congrats on your unity fwf win, wendy!

CraftyC zei

Beautiful card Wendy, love the background
Clairex

Cornelie zei

Hoi wendy! Nieuwe volger!! Ik zag nog niet alles, maar wat ik zag, daar wil ik meervan zien! Deze kaart, wauw! Waar is die embossingmal van, of doe je dat zelf? Vind het een heel mooi kaartje! Tot blogs! Groetjes Cornelie

Cornelie zei

Hoi!! Reactie goed te lezen hoor! Bedankt voor je leuke reactie! Hoop als je nog een keer komt dat je dan geen "trilscherm" hebt!
Groetjes Cornelie
P.S. Super effect met die cijfers, het leek zo net geëmbossed!

Gerdine zei

Ja, die uitgestanste woorden zijn heel erg leuk! Leuke kaart zo! Je boekenlegger uit de vorige post is ook super!

Anita zei

Prachtige kaart Wendy! Heel leuk met die cijfers op de achtergrond :) Hoop dat het leuk is geweest bij het festival :D
groetjes, Anita

PetraPostma zei

Hoi Wendy, wat gaaf met die cijfers zo! En die letters van happy zijn ook leuk, lijkt wel een soort metaaldraad ofzo. Heel leu kaartje en alle details ook weer origineel bij elkaar gebracht! Groetjes Petra Postma

Crealin zei

Hey Wendy,

wat een mooi kaartje, weer zo origineel en geloof me je boekenlegger is echt top. Mijn topfavorieten van Joanne Harris blijven nog steeds chocolat en rode schoenen, me lekker laten meewiegen met 'le bon vent' :-)
't Is fijn om terug te zijn en je fijne berichten te lezen. Ik heb de laatste weken enorm veel genoten. 't Was druk maar gezellig ;-)

Groetjes,

Lins xxx

Stella zei

Ik ben een enorme fan van alle spullen van PTI en de manier waarop jij ze gebruikt; wow!!!!!

Alles klopt aan dit kaartje; zó mooi zoals je die nieuwe "die" hebt gebruikt. Ik ben gek op een combo van kraft met sprekende kleuren . Je hebt die achtergrond trouwens ook prachtig ge-em-bost (haha is dit nederlands??)

Kortom; weer een beauty. Hopelijk heb je een leuke zondag/pinksterdagen gehad. Lekker genoten van het festival en lekker eten? :)

Liefs en groeten,
Stella

Stella zei

Ai ai ai toch nog iets vergeten; je nieuwe blogdesign is prachtig!

X

Jacilynn zei

oh my! these dies are wonderful! I love this card. super pretty! Did you use the number 3 die to emboss with? super cute card

Marit zei

Ha Wen!

Oh wat is ie mooi! En hij hangt nu te pronken op mijn hobby-kamertje, ik blijf er naar kijken! Super gemaakt, en het cadeautje maakt me helemaal HAPPY!!!!!! Nu maar wachten tot het er is, leuk leuk!

Zogauw de verhuizing achter de rug is moeten we maar weer snel een knutseldate plannen!

Liefs, fijne woensdag,
Marit

Judith zei

jammer dat ik al 33 ben geweest,
anders zou je mij zo een kopie mogen zenden
hihi

PRACHTIG!!!