vrijdag 22 juli 2011

Hip hippo hooray!


Hello! Finally again a new card from me. Gosh, it has been a busy week... Sorry I haven't been around much, but I see less posts popping up with other people as well, guess the holidays period has started! For me it's not because of holidays, still here in the grey and wet Amersfoort ;-( but because of a lot to do at work... Because colleagues are on holidays, ha ha! I've got this cutie card for you today, with a little set from Papertrey. This set has such cute images, love it! I didn't want to do too much, think that worked, hi hi. Hope you like it and wishing you a very lovely weekend!
Hugs, Wendy


Hallo! Eindelijk weer eens een nieuw kaartje van mij. Jeetje, wat was het een drukke week... Sorry dat ik er niet zo veel was deze week, maar ik zie ook wel minder posts verschijnen eigenlijk bij andere mensen, misschien is de vakantieperiode nu toch echt begonnen! Niet voor mij trouwens, ik ben nog steeds in het grijze en natte Amersfoort ;-( maar voor mij is het vanwege de hoeveelheid werk op het werk.. Omdat collega's op vakantie zijn en gaan, ha ha! Ik heb dit kleine kaartje voor je, van een set van Papertrey met allemaal lieve kleine afbeeldingen. Zo leuk! Ik hoop dat je hem leuk vindt en ik wens je een heerlijk weekend!
Liefs, Wendy

24 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Leuk gemaakt Wendy!

Liefs ida

Judith zei

Ik vind hem meer dan leuk: schattig!
Momenteel werk ik ook graag met kraft papier omdat het met veel kleuren of simpel wit mooi te combineren is.
Het dotjes papier past zo leuk bij dit snoezige hippo-tje!
Fijn weekend,
groetjes Judith

Riet zei

Wat een mooie kaart Wendy.

Liefs Riet.

De Creakeet van Peet zei

he so cuteeeeeeeeeeeeeeee ...big hug Peet

farmhouse-story zei

my time in my scrap room is low right now, too:) darling card, wendy and enjoy the weekend:)

Crealin zei

Superschattig kaart, dat kleine nijlpaardje is zo moooooiiiii ;)
Geniet van je weekend!

Groetjes,

Lins x

Gerdine zei

Cute! Heel erg leuk! Ik hou echt heel erg van deze stijl!

Cornelie zei

Ik vind het een echte sweetie!!!!
Groetjes Cornelie

k@rin zei

schattig. Heel mooi. Eenvoud siert

groetjes karin

Margo zei

Het is een heel leuk an schattig kaartje !
Ik ben ook nog niet op verlof, nog even wachten :)
Geniet van je weekend !
Liefs
Margo

regina zei

een leuk schattig kaartje!!

gr regina

Christine zei

Het is inderdaad een lieverdje Wendy! Wat een tof stempeltje! Fijn weekend voor jouw ook!
Liefs
Christine

Stella zei

Wat een schatje. Mooi met dat stippen papier; daar ben ik gek op!
Alles klopt weer hé :)!
Dat olifantje is om op te vr.ten zo leuk!

Fijn weekendl het hier ik ook kil; bah!
Liefs',
Stella

Sandra Korten zei

Wat een lieffie he. Ik heb hem ook. Deze set is zo lief. En wat een lief kaartje. lekker clean en simpel.
prettig weekend,

Sandra

Savannah O'Gwynn zei

How cute is that little hippo!! LOVE him--and what an adorable little card:) You blew my socks away with this card--I might have to CASE it for a friend's shower!! <3

Anoniem zei

eeeek, this is too sweet! I adore your colored hippo on craft. fabby card.

lisa a.

Jen Cuthbertson zei

Adorable!! I love that little hippo and the light turquoise is a perfect color choice! I know what you mean about the blogs lately and I've been swamped with work, too! Happy weekend!

Lindsey zei

This is so cute, Wendy! Love the colours, too.

Marjan zei

Snoezig en mooi! Het is een clean and simple kaartje en juist door de eenvoud zo prachtig!

Groetjes, Marjan

Mona Pendleton zei

So cute Wendy! Love the little hippo and all the polka dots!

Bianca Kalksma zei

Wat een super kaartje Wendy! Die dots zijn geweldig en dan helemaal die mega dot van een hippo:) Geweldige kleurencombi ook. Ik wens jou zeker met de drukke periode op je werk, een heel fijn relaxed weekend toe. Het zonnetje is nog niet echt van de partij maar jouw kleurige fleurige kaartjes geven het grijze Amersfoort vast wat extra kleur! groetjes van Bianca

Marit zei

Wat een schatje zeg! Erg leuk dat stippeltjespapier erbij!
Leuk weekend gehad? Nog bij het winkeltje geweest?

Liefs,
Marit

Emily Leiphart zei

How cute!! I absolutely love this! I miss visiting your blog, Wendy. You've made so many lovely projects!

~Tammy~ zei

Holy smokes this is adorable! Love the aqua on the Kraft! So sweet!