woensdag 21 maart 2012

Congrats it's a girl


Hello! Finally a new card from me! I'm sorry it's been a bit quiet on my blog lately, but other things required my time these weeks, do hope to be back again soon, 'cause I do miss the blogging! I do have a card for you today! It's for the new Lawnscaping Challenge. This month they asked us to be inspired by a fellow crafter. I chose the card below from Tamara Laan. This card was actually the trigger for me to buy this set, so I completely dedicate my card from today to her! This set is sooo cute and I will surely be making more cards with this. Hope you like it and that you can also see the impressed flower pattern in the back. It's a bit dark, sorry... Hope you are doing well! Wishing you a lovely day!
Hugs, Wendy
Hallo! Eindelijk weer eens een kaartje van mij! Sorry dat het zo stil is op m'n blogje, er zijn de laatste weken even wat andere zaken die m'n tijd opeisen, maar ik hoop wel snel weer helemaal terug te zijn, want ik mis het bloggen! Ik heb vandaag wel een kaartje voor je! Deze heb ik gemaakt voor de nieuwe Lawnscaping Challenge, waarbij je je moest laten inspireren door een mede-crafter. Ik heb onderstaande kaart van Tamara Laan gekozen. Deze kaart was zelfs de aanleiding voor mij om deze superleuke set aan te schaffen! Hij is zooo leuk en er zullen zeker nog meer kaartjes met deze set volgende! Ik hoop dat je hem leuk vindt en dat je ook een beetje het ge-emboste bloemenpatroon op de achtergrond kunt zien. De foto is een beetje donker, sorry... Ik hoop dat alles goed met je is! Ik wens je nog een heerlijke dag!
Liefs, Wendy


31 opmerkingen:

Irene zei

Het geemboste is super goed te zien en het is een beeldig kaartje geworden Wendy. Ik zit ook te freubelen voor een net geboren meisje....die zal er wel een beetje anders uit gaan zien maar of ie net zo leuk zal worden???

Liefs en geniet van het heerlijke weer, Irene

De Creakeet van Peet zei

heerlijk die kaartjes van jou, zo lekker eenvoudig ( niet lullig bedoeld maar zonder al te veel toeters en bellen )echt de wendy style...knuf peet

Debby zei

Erg leuk kaartje geworden! De stempelset is inderdaad super!
Groetjes Debby

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Hij is helemaal geweldig.

Cornelie zei

Goeie lift zou ik zo zeggen!! Toffe stempel idd, en een heel leuk kaartje. Mooi met de embossing achtergrond!
Groetjes Cornelie

Marjan zei

Schattig kaart, leuk is dat stempeltje zeg! Mooi gelift, Wendy!

Groetjes, Marjan

Ellie zei

Hoi Wendy,
Wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Lekker strak.
Fijne dat je weer wat van je laat horen!
groetjes Ellie

Gerdine zei

Met die zon is het zeker een heerlijke dag! Leuk dit kaartje zeg! Echt een schatje!

Tamara zei

Hoi Wendy
wat leuk dat je een kaartje van mij heb gelift!!
Hij is erg mooi geworden :-)
Bedankt voor het meespelen met onze challenge bij Lawnscaping
xx Tamara

k@rin zei

zo'n geweldige kaart. Hij is prachtig.

Maar dat zijn we ook van jou gewoon hé.

Soms kan het gebeuren dat bloggen op de 2de plaats staat. Maar wij zijn geduldig. Wij kunnen wel wachten. Dus geen nood hoor.

Mona Pendleton zei

Hi Wendy! Hope all is well! Sure miss seeing your sweet creations! This card is darling! Love the little mobile! Thanks for the inspiration :)

Jessi Fogan zei

What a pain, when life insists you do something else! I hope it's been fun as well as busy, Wendy :)
I love this super cute card - I can totally see your inspiration, but you've made it all your own!

Sofie zei

Fantastische kaart, ik zou er niets aan willen veranderen, zo mooi!

Christine zei

Heel mooi gelift! Een leuke, fijne kaart Wendy!
Liefs
Christine

Annette zei

Wat een schattig kaartje! Heerlijk baby achtig zo'n mobile.
xoxo Annett

Stella zei

Je kaart is zoooooooooo leuk en mooi! Dit "strakke"is niet mijn sterkste kant maar vind het wel geweldig om te zien. Je maakt altijd supermooie kaarten en dit is ook tóp. Ik vind de mobile enig!
En druk met zaken die je aandacht opeisen. Ja dat gaat voor; bloggen komt vanzelf weer. Hoop dat het niets ernstigs is of iets dat veel zorg geeft....
groetjes,
Stella

Lisa Arana zei

Yay, a super sweet card from Wendy! I've been missing your creations. This one is so adorable.

Gemma zei

Schattig! Groetjes Gemma

jolande zei

Hij is prachtig!!! wat mooi met die geemboste zijkant!!
|Ja ik miste je al..niet gewend van jou dat je zolang niets plaatst op je blog :)
Zie ik je nog op de ArtSpecially beurs!! groetjes Jolande

Petra Tillmann zei

Wat een lief kaartje!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Super lieve kaart! Mooi gemaakt!! Groetjes, Yvonne

Judith zei

Het is een snoepje van een kaart, Wendy! Zo een lief stempeltje! Heel leuk gelift.
Geniet van deze zonnige dag en werk ze nog even.
Hartelijke groet,
Judith

Savannah O'Gwynn zei

What a beautiful CASED card--LOVE the embossing and the little baby mobile! LOOOOOOOVE!

melania deasy zei

Simple, cute and adorable card!! LOVE the colors and design. Thank you for playing along with us at Lawnscaping :)

Kary zei

Such a cute, cute card, Wendy!! I love the sweet colours and the embossed background adds so much interest to the card. Have a lovely, lovely weekend, my dear friend!! {hugs}

Laurel Beard zei

So cute! I love the background and pops of color! A great tribute to the fabulous Tamara! Thank you so much for playing along with us at Lawnscaping for our Inspiration Challenge!

Chari Moss zei

oh my how cute is this? I love the soft colors, and embossed kraft background is fabulous!

Marit zei

Had ik al gezegd dat ik je kaart weer mooi vind? Ja, maar nog niet hier, dus bij deze! Tamara maakt inderdaad mooie kaarten en Layouts..echt een inspiratiebron. Maar dat ben jij inmiddels zelf ook voor velen!

Ik hoop dat je nu in wat relaxter vaarwater zit, alle stress de deur uit....en dat je een beetje geniet van het zonnetje! Heel veel liefs,
Marit

José zei

Wat een schatje zeg. De hanger is ontzettend lief. Een echt Wendy-kaartje. Knap gedaan.
Groetjes, Jose

Emily Leiphart zei

Absolutely darling, Wendy! I love your take on Tamara's card.

Vera Yates (Ling) zei

Such a sweet card! Thanks so much for playing with us at Lawnscaping!