zondag 11 augustus 2013

Handmade feathers


Hi! Hope you are enjoying your weekend! I have a feather card for you today, which I made with the wonderful Stampin' Up feather stamps, love those! Pim gave me a color combination to work with and this is what I made with it. What do you think? There are little 'paint' dots of the blue of the circle in between the yellow feathers, but you don't see that very well on this photo, sorry. Love the woodgrain embossing folder. Feathers seem to be all around in stamps these days. Do you have feather stamps? Which brand sells your favorite? Wishing you a wonderful day!
Hugs, Wendy

==========

Hoi! Ik hoop dat je lekker van je weekend aan het genieten bent! Vandaag heb ik een veren-kaart voor je, die ik heb gemaakt met de Stampin' Up veren stempels, zo mooi! Pim heeft me een kleurencombinatie gegeven om mee aan de slag te gaan en dit is het resultaat. Wat vind je? Er zitten nog kleine spatjes van het blauw van de cirkel tussen de gele veren, maar dat zie je niet zo goed op de foto, sorry. Ik vind de woodgrain embossing folder erg mooi. Veren zie je de laatste tijd overal rondfladderen. Heb jij veren stempels? Van welk merk zijn jouw favoriete? Ik wens je een heerlijke dag toe!
Liefs, Wendy

12 opmerkingen:

Marit zei

Jaa, weer een mooie kaart van jou! Goede kleurencombi van Pim hoor! Mijn favoriete veren stempels zijn naar me onderweg en ik hoop dat ze er voor zaterdag zijn;-)!

Liefs,
Marit

Anita zei

Wat een prachtig kaartje, met een mooi design!
Ik moet je bekennen dat ik nog nooit een kaartje heb gemaakt met veren, misschien een keer een leuke uitdaging ;)
groetjes, Anita

Mona Pendleton zei

So pretty Wendy! Love all the feathers and texture! I don't own a feather stamps but I do have awesome feather Die-namics dies :) Have a great week!

Willy zei

Ik vind hem erg mooi Wendy. Ik heb idd één klein stempeltje met een veer, misschien moet ik die toch eens gebruiken!

Crealin zei

Supermooi, leuke kleurencombo en een hele toffe lay-out. Helemaal Wendy :-)

Liefs,

Lins

Lindsey zei

So pretty, Wendy! Such a great design, too. No feather stamps here, at least not yet. ;)

Cornelie zei

Spannende kleurencombi is dit! Gaaf!
Veren O, zo mooi, blijf er een zwak voor houden, en die van SU zijn prachtig! Ik heb geloof ik van Artemio...
Mooi kaartje! Groetjes!

Jessi Fogan zei

I don't have any feather stamps either! Now I think I should go find some :)
I love this colour combo - Pim picked well!

Savannah O'Gwynn zei

OHHHHHH! I am loving loving LOOOOOOOOVING that feather! LOVE the texture and the colors too! Your card is FAB, Wendy!

I wish x1000000 I had a feather stamp.... must put that on my shopping list;)

martina's kaartjes zei

heel erg leuk en geslaagd kaartje !
mooi
grtjs,martina
x

Marie-claire zei

Een mooi kaartje, leuke kleuren ook!

Groetjes Marie-Claire

Karin zei

Schitterende kaart, mooi die veer!
Groetjes karin