zondag 24 augustus 2014

Birthday card


Good day! Hope you are having a nice day so far. I'm sharing this card with you that I made with one of my Gelli Plate results. Thought this was perfect for a more bold birthday card. I used some Waltzing Mouse stamps. Love these bold shapes and I thought they would go perfect with this background. What do you think? Hope you like it and wishing you a perfect day!
Hugs, Wendy

=======

Goeiedag! Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag. Ik heb een kaartje voor je dat ik heb gemaakt met een van m'n Gelli Plate resultaten. Ik vond dit perfect voor een wat stoerdere kaart. Ik heb Waltzing Mouse stempels gebruikt. Ben helemaal weg van deze gave vormen en vond dat ze mooi samen zouden gaan met deze achtergrond. Wat vind je er van? Ik hoop dat je hem leuk vindt en ik wens je een geweldige dag!
Liefs, Wendy

15 opmerkingen:

Marjan zei

Mooie combinatie, Wendy! Leuk is dat turquoise, zo popt je kaart echt! De watercolorkaart eronder is trouwens een plaatje, zeg!

Willy zei

Prachtig kaartje, mooie achtergrond waarop de rondjes mooi uitkomen!!

martina's kaartjes zei

ja hoor, gelliplate, dat klinkt bekend... heb me er vorige maand ook aan gewaagd, je kan mijn productjes alle maandagen zien op mijn blog.
jij ook in het blauw gegaan, heel erg geslaagd en mooi verwerkt zo, kan je inderdaad veel kanten mee op
grtjs,martina
x

marja kenter zei

Leuk geworden.
Ik ga me er ook aan wagen (gelli plate) eerst zelf een maken en dan beslissen of ik er een ga kopen.
Fijn dat je er weer bent.
Groetjes Marja

Gerdine zei

Inderdaad een stoer kaartje! Gave, blauw en zwart!

Anita zei

Prachtige achtergrond voor bij je stempel! leuke mannenkaart :)
gr. Anita

Stella zei

Stoer!!! Klinkt misschien gek maar het deed me op de één of andere manier aan de "industriële look" denken. Maar ik kan er helemaal naast zitten :)
De achtergrond met turquoise vind ik super; gaaf met die stempel.
Leuk om weer iets moois van je te zien!
Groetjes,
Stella

Mona Pendleton zei

Fantastic card Wendy! Your background looks awesome! Thanks for the inspiration!

Cornelie zei

Cool! Heel stoer kaartje, met gave kleuren!

Marit zei

Past er perfect bij! Mooie stoere kaart geworden! Snel weer eens een gelli-plate-date maken ;-)?

Lindsey zei

What a terrific background! I love it paired with the graphic circles. Nice!

Karin zei

prachtig kaartje, heerlijke kleuren!
Groetjes Karin

Handmade in Israel zei

Love this card Wendy. It's nice to see something which could be used for a guy.

Charlotte zei

Prachtige kaart Wendy! Lekker stoer, zoals je zelf aangeeft. Heel tof!
Groetjes,
Charlotte

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ja, waanzinnig weer natuurlijk. En vet stoer. Zowel voor een tiener als voor een volwassen man. Prachtige kleur ook.