woensdag 21 april 2010

De kers op de bloem...

Ik vond dit zo'n leuk papiertje, dat ik al een tijdje zin had hier een kaartje mee te maken! De stempels heb ik gekocht op de ArtSpecially beurs en heb nu al spijt dat ik niet meer soorten heb gekocht, hi hi! De stempel links onder bestaat uit een paar onderdelen. Ik vond hem zelf erg leuk geworden. Wat ik alleen altijd jammer vind is de rand die ik krijg bij het matten van een Cuttlebug cirkel. Die is best wel breed, terwijl deze twee stansjes naast elkaar liggen... Moet je dan eigenlijk een small en een large set Nestabilities hebben? Weet iemand van jullie dat? En ik wil eigenlijk ook nog graag de scalloped cirkels, is daar hetzelfde bij? Sluiten de small en de large op elkaar aan? Alvast bedankt!
Groetjes, Wendy
(verstuurd naar Marit)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja,Wendy,voor die Nenstabillities heb je inderdaad verschillende maten nodig,ik kwam daar ook pas later achter :(
De kaart is leuk geworden alleen........heb je volgens mij het kersenpapier op zijn kop geplakt.....;)
Of zie ik dat nu verkeerd?

chantal zei

Hallo Wendy,

Leuke en mooie kaart. Stempels zijn echt prachtig.
Wanneer je meer wil weten over nestabillities en welke je kan combineren met elkaar, neem dan eens een kijkje op de site van stampinupnicole. Zij heeft er al eens filmpjes op haar blog over gezet.
Bedankt om volger te worden.
liefs Chantal

Nora zei

Hallo Wendy,
Ik zag op de blog van Peetje dat je naar Antwerpen komt dit weekend en je afvroeg of er hobbywinkels zijn. Er is er een in de Lange Nieuwstraat 12 te Antwerpen en die is van Elke, een aanrader. Kijk anders eens op haar blog http://elke-verschooten.blogspot.com/
Veel plezier in Antwerpen!
Groetjes, Nora