maandag 15 november 2010

New home gift tag

Zo! De maandag zit er weer op! Ik kon niet echt op gang komen vandaag... Met zo'n grijs uitzicht, hielp het weer ook niet echt mee... Hopelijk wordt morgen een fittere dag! Ik hoop dat jullie de week wel lekker begonnen zijn! Voor vandaag heb ik dit labeltje te showen, dat ik heb gemaakt bij een cadeautje voor het nieuwe huis van vrienden. We hadden een thee- en lekkers pakketje laten maken en daar heb ik dit label bij gemaakt. De etiketten op de theeverpakkingen waren ook oranje en groen, maar die zie je op deze foto niet, maar het paste er dus goed bij, hi hi. Deze huisjes van Unity vond ik zo tof, de raampjes en deurtjes zijn niet helemaal geworden zoals ik wou, maar het kan er mee door ;-) Fijne week nog verder allemaal!
Liefs, Wendy
===
Well! The Monday is done! I couldn't really get myself started today... With a grey view like we had here today, the weather didn't really help... I hope tomorrow will be a bit more energetic day! I hope you all started the week good! For today I have this little label to show, that I made for with a gift for the new home of friends. We had a tea- and goodies package made and I made this label with it. The stickers on the packaging of the tea are also in orange and green, you don't see them on this photo, but it was a good match, hi hi. I think these houses from Unity are so lovely! The doors and window didn't completely work out the way I wanted, but it will do ;-) Have a wonderful week everyone!
Love, Wendy

25 opmerkingen:

Judith zei

Hallo Wendy,
Mijn maandag begon ook met een knutselsessie nadat de kinderen naar school gebracht waren, de was opgehangen en opgeruimd was. Ik heb een kaartje voor onze buren gemaakt (condoleance) een ben met een theelichtjes-kaart begonnen.
Vanmiddag gewerkt en nu een rondje blogland. Jouw bericht staat bovenaan (-:
Ik vind jullie nieuw-huis-cadeau-pakketje heel leuk. Je hebt een vrolijk labeltje gemaakt! De huisstempel is inderdaad tof! Je deuren en raampjes vind ik juist heel schattig.
Een gezellig geheel zo!
Fijne avond nog,
groetjes Judith

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Wendy.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Een vrolijke, flaschy label. En een gepast afdrukje voor een nieuw huis.
Hopelijk begint je dag morgen een beetje beter.
grtjes
Christa

Unknown zei

What a great tag (and inside the gift bag too) *smile* Fabulous way to make the windows shine...I love the colors too Wendy! Cute, cute, cute!

farmhouse-story zei

wendy, this turned out so cute! i love how you colored the little houses!

regina zei

hoi

super leuke kaart!!'


gr regina

Anoniem zei

Hoi Wendy,
Dat heb je weer heel mooi en creatief gemaakt.
Echt super tof.
En wat een gave stempel die huisje s ja dat hoort er echt bij hé
WOW en dan al dat snoep ik zie stroop stokken jammie jammie.hahha
Fijne dag Groetjes Jannie.

Louise zei

Dat is een leuke weggevers zeg, wat een prachtige label heb je gemaakt echt een gave stempel en je berichtje hier beneden heb ik even gemist alsnog van harte gefeliciteerd met Pim en wat een prachtige kaart hjeb je voor hem gemaakt.

Nou de zon schijnt hier al dus het wordt vast een fijne dag.

gr.Louise

Maris zei

hi Wen, echt onwijs leuk dit xx

Margo zei

Wat een tof kadootje !
Dat is een heel leuk labeltje geworden !
Groetjes
Margo

Margot zei

supergaaf ook de kleuren!

Marjan zei

Superleuk en mooie label heb je gemaakt, Wendy! Die huisjes zijn echt gaaf!! Het geheel ziet er erg aantrekkelijk en verzorgd uit.

Vandaag beter weer, dus hoop dat je dag ook wat beter is.

Groetjes, Marjan

De Creakeet van Peet zei

heb je de huisjes met glossy accents bewerkt, ze schittteren zo leuk, ik vind het erg leuk zo om als kado te geven maar ook om te krijgen, weer supers gedaan meiske maar zijn we anders gewent bij je :-)..Liefs Peet

Wendy zei

Wat een prachtig label heb je gemaakt voor aan het leuke pakket

Groetjes wendy

Lynn Mercurio zei

Oh Wendy - such a sweet treat, inside and out with that adorable tag. What a great way to dress up a little gift. Awesome.

Anoniem zei

hoi Wendy,

Ja stroop soldaatjes waren het.
Ik wordt ook al een dagje ouder dus ja dan vergeet je weleens wat.( 50 plusser hé)

Heerlijk hé dat ouderwetse snoep.

Groetjes Jannie.

Marit zei

Hoi Wendy,

Wat een leuk pakketje zo, je kaartje eraan is weer een beauty! Super!

Liefs,
Marit

craftymum zei

Hi Wendy
I love this gift tag. I love visiting your blog to see what you have made!
hugs sarah x

Petra Tillmann zei

Wat een leuk pakketje! Het labeltje maakt het helemaal af! Het ziet er prachtig uit!

Annemarie en Merit zei

Hoi Wendy,

Dit pakketje straalt een en al gezelligheid uit wat leuk gedaan, die raampjes zijn zo leuk net of dat het licht binnen brand...

liefs Annemarie en Merit

Bianca Kalksma zei

Prachtig en die raampjes en deurtjes zijn perfect zo, zo springen ze echt in het oog en omdat het over de heel label zo is, geeft het een prachtig effect. En? had je gister een fittere dag? Bij mij is het vandaag zo dat ik niet voooooruit ben te branden... dat belooft wat op het werk... Fijne dag!

Mona Pendleton zei

What a darling tag Wendy! Perfect way to present your gift! Love the glossy effects on the homes :) TFS

Christa zei

wow deze is super gaaf wendy en wat een lekkere inhoud,leuk idee, vrienden van ons zijn ook net verhuist zij is van de thee en hij van de koffie ,mmm we gaan as zaterdag al heen dat word dus knutselen maar super leuk gedaan zo hoor groetjes christa

B zei

Darling tag! Love the glossy accents on the houses!

Wendy Ramlakhan zei

Adorable, I love it!!! Love the color combo too!!