vrijdag 19 november 2010

Owls in pink

And then the working week was already over, all of a sudden! Gee, the week just flew by!! Only on Wednesday I made two cards, one in fall colors, but I can't show that yet, and then I started a card for Caro and i was feeling for some strong colors and this was the result! The pictures are made with black and white embossing powder, I really like that technique and these owls I totally love! Caro was happy with the card, so that's even better! Wow, I'm really looking forward for weekend!! I love it that it's here! Tomorrow I will see my Maltese pen-friend again in Amsterdam, I'm very much looking forward to that. She loves Amsterdam and we saw each other here for already six times, this will be seventh, super! Do you have any plans for the weekend? I wish you a lovely, lovely weekend!!
Hugs, Wendy
===
En toen was de werkweek opeens al weer voorbij! Tjee, de week is omgevlogen!! Pas woensdag weer twee kaartjes gemaakt, eentje in herfstkleuren, maar die kan ik nog niet laten zien en daarna begon ik aan een kaartje voor Caro en ik had zin in wat knal en dat is dit geworden! De afbeeldingen zijn gemaakt met zwart en wit embossingpoeder, dat vind ik zo leuk om te doen en deze uiltjes vind ik super! Caro was blij met het kaartjes, dus da's helemaal leuk! Zo, ik heb zin in weekend!! Heerlijk dat het zo ver is! Morgen zie ik mijn Maltese penvriendin weer in Amsterdam, daar heb ik erge zin in. Ze is gek op Amsterdam, dus we hebben elkaar daar maar liefst al zes keer eerder gezien, dit wordt dus de zevende, super! Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Ik wens jullie in elk geval een heel erg fijn weekend toe!!
Liefs, Wendy

28 opmerkingen:

Isabelle zei

Hey Wendy!
Wat een super gaaf kaartje zeg! Vind het echt een plaatje, die uiltjes zijn te gek :)

Liefs, Nyna.

Anoniem zei

De kaart is erg leuk geworden!
En heel veel plezier morgen in A'dam met je vriendin!

Unknown zei

Love this Wendy! Oh my gosh, the white and black embossing makes it 'pop' and looks spectacular with the pink! Thanks for sharing!

Hetty zei

Wat een schittrend kaartje en heel veel
plezier morgen

gr hetty

Esther zei

Nou als eerste fijne dag morgen.
En je kaartje is zekers een knaller geworden,heel leuk.

Groetjes Esther

regina zei

hoi

superrr mooi kaartje!!

een fijne dag morgen!!

gr regina

Jen Cuthbertson zei

I love this, Wendy! Cute card and have fun in Amsterdam! I can't wait to go back!

B zei

Wendy, this is sooo cute!

MarĂ­a Castillo zei

Great card, the owls are the cutest!! Enjoy your weekend with your friend, I will have a little card´s workshop in the morning!!

Maris zei

leuke kaart Wen, en heeell vveeel plezier met je pen vriendin xx

Louise zei

Wat een prachtig kaartje Wendy leuk gedaan zo met de tekst. Veel plezier in Amsterdam hopelijk is het weer een beetje redelijk is toch een beetje gezelliger als het zonnetje schijnt.

gr.Louise

Evgenia Levitskaya zei

wonderful card and perfect colour

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooi kaartje weer Wendy! Goed gelukt met de embossingpoeder!
Een hele fijne dag in Amsterdam!! Maar dat gaat vast wel lukken!! Gezellig!
Lieve groetjes, Yvonne

Crealin zei

Hoi Wendy,

dit is echt een geweldige kaart, ik hou van dat felle roos. Je bent er meteen goedgezind van ;-) Ik loop nochtans altijd lachend rond maar nu extra ;-) Geniet van je dagje Amsterdam, jullie zullen vast heel wat bij te praten hebben.
Bij ons is het verjaardagsweekend, gisteren mijn mama, vandaag bij de oma van mijn man die wordt 89 jaar en morgen is het met ons familie.

Helemaal super maar weeral weinig tijd om creatief te wezen ;-)

Groetjes,

Lins x

PatriciaKleijn zei

Wat een super leuk kaartje zeg

Groetjes Patricia

Marjan zei

Superkaartje!! Die uiltjes zijn zo schattig en dieze tinten samen doen het altijd erg goed!
Heel veel plezier met je penfriend. Leuk dat jullie elkaar al zo vaak konden zien! Ben je wel eens bij haar geweest, Malta toch? Mooi eiland!

Fijn weekend, Marjan

martina's kaartjes zei

Deze is grappig !! leuk, die kleuren door elkaar !! mooi gedaan !
groetjes, martina
x

♥ Yolanda ♥ zei

Wat een knalkaart, super! Ik hoop dat de treinen weer rijden zodat je in Amsterdam een gezellige dag kan beleven.
Groetjes Yolanda

Inge zei

O Wendy, mag ik eerst even zeggen dat ik hier veel te weinig een berichtje achterlaat... Je maakt zulke mooie kaarten, ik hou erg van jouw stijl. Ook je label met de huisjes uit je vorige post...geweldig!!! Fijn weekend nog :)

Margo zei

Waaw Wendy wat een tof kaartje is dit geworden, ik ga dat ook eens proberen want ik vind dit heel erg geslaagd !
Groetjes
Margo

Marie-claire zei

Wat een leuke kaart!
Altijd leuk een dagje Amsterdam ; )

Groetjes Marie-Claire

Kary zei

Wendy, another gorgeous card!! I love the Hot pink and the embossing is perfect! Have a lovely weekend!

Anoniem zei

Wat een super leuk gaaf kaartje Wendy.
En heb je genoten van je dagje Amsterdam?
Groetjes Jannie.

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Deze is echt heel gaaf geworden. Springt er helemaal uit. Ik kan me voorstellen dat ze hier heel blij mee is! Helemaal super hoor!
Lieve groetjes
Marion

Bianca Kalksma zei

Wat een super kaart! Ge wel dig. En ik hoop dat je een super weekend hebt gehad met je Maltese penvriendin!

Durvina zei

He Wendy,

Wat heb je weer een gave kaarten gemaakt, deez is ook erg leuk en mooi.

gr, Durvina

Wendy Ramlakhan zei

Your embossing is Gorgeous!!! I have such a hard time but your's always turn out PERFECT!!! Hope you had a wonderful time with your friend!! :)

Anoniem zei

Je kaartje is zeker knalent geworden!!
Leuk hoor, ik vind die uiltjes ook echt zo leuk!
Groetjes Miranda