zaterdag 22 oktober 2011

Have a wonderful day!


Hello! First of all welcome to the new followers that I have! Thanks for being interested in my little ol' blog! And of course welcome to all my wonderful regular followers as well! I really enjoy this lovely blogcontact! Hope you have enjoyed (or are enjoying) the Saturday! I had a relaxed day and actually made some christmas cards! Still not easy to me, but have to start now, otherwise I won't be ready on time... But for today I have this flower card that I created for the Papertrey Make It Mondays Challenge #37, where you had to use layered mats. I layered these flowers, was fun to do! Hope you like it too and I wish you a lovely rest of the weekend!!
Hugs, Wendy


Hallo! Allereerst welkom voor mijn nieuwe volgers! Leuk dat jullie geïnteresseerd zijn in mijn blogje! En natuurlijk ook welkom voor mijn geweldige vaste volgers! Echt genieten dit leuke blogcontact! Ik hoop dat je hebt genoten van de zaterdag! Ik had een lekker ontspannen dagje en eindelijk wat kerstkaarten gemaakt. Nog steeds niet makkelijk, maar ik moest wel starten, want anders ben ik nooit op tijd klaar... Maar voor vandaag heb ik deze bloemenkaart voor je, die ik heb gemaakt voor de Papertrey Make It Mondays Challenge #37, waar je laagjes met stansjes moest maken. Ik heb laagjes gemaakt met deze bloemen, was leuk om te doen! Ik hoop dat je het ook leuk vindt en ik wens je een heerlijk weekend verder!
Liefs, Wendy

34 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuk kaartje ! ook de sterrenkaart is helemaal superzz !
grtjs, martina
x

Margo zei

Heel mooie kaart Wendy !
Liefs
Margo

Christine zei

Ze is weer heel mooi Wendy!
Liefs
Christine

Jerommeke zei

Erg mooie kaart! Keep up the good work!

Marie-claire zei

Het is weer een Super leuke kaart, Wendy!
Ook je vorige ster kaart vind ik heel mooi ; )
Fijne zondag!

Groetjes Marie-Claire

marja zei

Wat een beauty van een kaartje Wendy, super!!

Lieve groetjes Marja.

Gerdine zei

Die bloemen zijn echt leuk!! Mooi afgewerkt met die tak met blaadjes!
Goed weekend!

regina zei

een erg leuk kaartje!!

gr regina

Cornelie zei

Ja, en ook ik ga weer zeggen dag ik h'm helemaal leuk vind!
Vineborder, O, zo gaaf! Bloemen ook. Vind h'm TOP!!
Fijne zondag!!
Groetjes cornelie

Lindsey zei

Beautiful! Love the CAS design and the layered flowers.

Suzanne Russell zei

So clever to make a frame out of the Friendly Flower die! Makes a terrific card!

jolande zei

Hij is wwer prachtig geworden!!!

Maris zei

prachtige kaarten heb je weer gemaakt Wendy, xx

Creagea zei

Prachtig kaartje Wendy

Groetjes Gea

Wendy Koorevaar zei

Hey Wendy!

Super mooi kaartje weer zeg! Die bloemenstansjes zijn echt gaaf en heel mooi verwerkt op de kaart!

Liefs,
Wendy

Bianca Kalksma zei

Wat een leuk idee! Ik heb ook zo'n bloemenstempel waarmee het kan, bedankt voor de inspiratie! Jouw kaartje is heerlijk fleurig geworden en ... krijgen we tussendoor ook nog de kerstkaartjes te zien en ben je er al uit wat je mist in je kerststempelcollectie? Je maakt me wel nieuwsgierig naar je gemaakte kerstkaartjes :) Fijne zondag! groetjes van Bianca

miriam zei

heel mooi kaartje weer
gr miriam

Anoniem zei

So cute! Lovely colors too! :)
Have yet to try my vine leaf die and tks for the inspiration! :)

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi Wendy!
Het was inderdaad een hele mooie zaterdag, ik heb lekker gewandeld in het bos, en toen nog lekker aan de hobby, heerlijk!


Liefs ida

Inge zei

Wendy hij is echt weer TOP!!! Die blaadjes vind ik erg leuk! Ben heel benieuwd naar je kerstkaarten...! Ben je nog geslaagd bij het Kruidvat?

Crealin zei

Zo'n toffe kaart, die blaadjes zijn echt zo'n leuk malletje en wat heb je weer frisse kleuren gecombineerd.
Ik heb ook nog veel kerst-to-do's :-)

Vele groetjes,

Lins x

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wendy.

Liefs Riet.

Tracey McNeely zei

Love this card! Excellent choice of dies for the frame.

Jessi Fogan zei

I'm with you - it's hard to start working on those holiday cards in the 'wrong' season, but once you get started it starts flowing. Have you tried Jingle Belles challenge blog? I didn't keep up with them during the year but they do have a full year of weekly challenges to pick from if you need a push :)
I love the cheerful blooms & great sentiment on this card!

CraftyC zei

So pretty Wendy, love the flowers
Clairexx

Kary zei

What a pretty card!! The technique is an interesting one. Good to see you using your PTI products... I should really use mine more often. Love this card, Wendy!! Have a great day!

Anita zei

Prachtige kaart Wendy! Mooie kleuren :)
groetjes, Anita

Inkyfingers zei

This is so lovely Wendy and you have reminded me that I have the vine die and haven't used it yet. Hope you are well.
Hugs
Carol x

Marjan zei

Mooi strak en toch speels door de die en de bloemen! Super weer, Wendy!

Groetjes, Marjan

k@rin zei

hallo wendy,

ik vind dit een leuk kaartje. Vooral die 2 gestanste lijnen achter de bloemen vind ik leuk. Daar kan je heerlijk filigraan mee verwerken. Misschien een tip.

groetjes karin

Marybeth zei

Great idea , love it and it is such a pretty card!

José zei

Hartstikke mooi gedaan Wendy! Ik ben dol op die vineleaf stans van PTI en die bloemen passen er perfect bij. Topkaartje!
Liefs, Jose

Marit zei

Oh, die blaadjes zijn leuk zeg! En 't wordt nu echt eens tijd voor een Nederlandse winnares bij die challenge: You! Prachtige kaart weer, ben benieuwd wat je met de nieuwe make it monday gaat maken, erg leuke techniek met de brayer!

Liefs,
Marit

Emily Leiphart zei

So beautiful, Wendy! You are really in a groove with these PTI products. ;D