zondag 30 oktober 2011

Reach for the sky


Good morning this Sunday morning! We had an extra hour of sleep this night, because of wintertime. Hope you are doing well and enjoying the weekend! I had a busy week last week and that made a migraine coming up yesterday, so yesterday was not a very good day for me, but hope to make that up today! :-D I did get to make a card yesterday and I again used the Papertreys Make It Monday #38 technique, I really like how this looks! And it's so much fun to do! I love my impression plates and this coloring makes the pattern so much more special, I think. I used the sketch from CAS-ual Fridays Challenge #26, I thought that was perfect for this card. I wanted to give it a bit of a vintage look, with the soft colors that I used and the brown on kraft look of the balloon, a combination that I really like. What do you think? Did it work? Does it look a bit vintage? Do you have any crafty plans for today? I'm hoping to make some christmas cards today. Wishing you a wonderful Sunday!
Hugs, Wendy
Goedemorgen deze zondagmorgen! Lekker een extra uurtje geslapen vannacht? Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je lekker van het weekend aan het genieten bent! Ik had vorige week een erg drukke week en daardoor kwam er gisteren helaas een migraine opzetten, dus gisteren was niet zo'n heel goede dag voor mij, maar dat hoop ik vandaag weer in te halen! :-D Ik heb wel nog een kaartje gemaakt gisteren en daarvoor heb ik weer de Papertrey Make It Monday #38 techniek voor gebruikt, ik ben helemaal blij met hoe dat er uit ziet! En zo leuk om te doen! Ik ben gek op mijn impression plates en hiermee kan ik het patroon nog beter uit laten komen, super! Ik heb de schets gebruikt van CAS-ual Fridays Challenge #26. Die vond ik perfect voor deze kaart. Ik wou het er een beetje vintage uit laten zien, met deze zachte kleuren en het bruin op kraft, een combinate die ik super vind. Wat denk je? Is het gelukt om er een beetje een vintage kaart van te maken? Heb jij nog knutselplannen vandaag? Ik hoop nog wat kerstkaartjes te maken vandaag. Ik wens je in elk geval een heel fijne zondag!
Liefs, Wendy

32 opmerkingen:

Marie-claire zei

Wow, Wendy wat een schitterende kaart, mooie schets ook, die wil ik ook wel eens maken, helemaal mijn stijl!
Balen dat je gisteren migraine heb gehad, geniet er vandaag maar extra van!

Groetjes Marie-Claire

Cornelie zei

Ik vind deze techniek zo ontzettend mooi!! Heb het helaas niet in huis. Wie weet.
kom ik lekker bij jou om er van te genieten. Vind nl. weer erg mooi geworden. Bij vintage denk ik altijd aan allemaal toeters en bellen, maar misschien weet ik het dan niet goed. maakt niet uit, je kaartje is prachtig!
Ook voor jou een fijn ezondag, en fijn dat je migraine over is!
Groetjes cornelie

Marie-claire zei

heb 1 reactie verwijderd, hij stond er namelijk 2x

Groetjes Marie-Claire

Marjan zei

Prachtig is deze kaart! Kraft en blauw zijn zeker een supermooie combiantie. ik heb even gekeken naar de techniek, is eigenlijk hetzelfde als werken met embossingfolders en Distress ink als ik het zo zie. Heel erg leuk om zelf je achtergrondjes te maken!
Tja, vintage... in scrapland is dat vaak werken met kantjes, gedistresste randjes enzo.Maar blijf jij maar dicht bij jezelf, jouw eigen stijl is supergaaf!

Groetjes, Marjan

De Creakeet van Peet zei

hey meis wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, altijd weer genieten als ik op je blog kom, lekker je eigen ding doen hoor..ieder zo zijn eigen manier van freubelen en deze stijl past gewoon bij jou...knuf peet

Jessi Fogan zei

Sorry to hear about your migraine - those are so awful. Hopefully today you get lots of Christmas cards ready! Our plans are to take the kids to a Halloween reptile exhibit at a local museum....boys....and I'm hoping to make some Christmas cards too :)
I love this brown & blue combination on your card, and I do think it looks like a "modern vintage" - I don't know if that makes sense, but I hope so! I love that sentiment!

k@rin zei

hallo wendy,

leuke kaart. het bruine met het blauwe gecombineerd is heel mooi. Dat past bij elkaar.

Ik heb voor mijn 40ste verjaardag mezelf een ballonluchtvaart kado gedaan. Dat was heel fijn om eens mee te maken. Deze kaart zou toen heel goed hebben gepast voor mijn verjaardag. hihi.

groetjes karin

Sonja zei

Heel leuk en vooral de achtergrond vind ik super !

Dat je migraine gauw mag overgaan ... ik heb er nl. ook vaak last van en weet hoe lastig het kan zijn.

groetjes,
Sonja

Judith zei

Lieve Wendy,
Migraine is vreselijk om te hebben. Soms heeft Nathaniel er last van, zeker als hij weinig slaap heeft gekregen, niet op tijd heeft gegeten of weinig heeft gedronken. Hopelijk voel je je weer helemaal goed vandaag!!

Je kaartje vind ik helemaal fantastisch. Heel, heel mooi is de combinatie van blauw met kraft!
Een ballonvaart lijkt mij nou ook zo geweldig, wie weet...

Fijne dag verder, ik hoop zo nog met Noah te knutselen. Mijn zwager en moeder zijn volgend weekend jarig (-:
Judith

Anita zei

Migriane...vreselijk lijkt me dat. Ik hoop dat het vandaag beter met je gaat.
Je kaartje is in elk geval erg leuk, mooie combinatie van blauw en bruin!
groetjes, Anita

Michelle (aka Meechelle) zei

Such a beautiful card! Love that blue background with the circles.

Sadie zei

Hello over in the Netherlands!!Thank you for your comment. I like this colors on this card very much, also the "ketchup" card is nice done with that impressions plate. Nice work!

José zei

Hoop dat jij je inmiddels een stuk beter voelt Wendy!
Je kaart is te gek zeg! Ik ben dol op die cirkels en gecombineerd met de ballon ziet het er super uit.
Ik heb niet echt extra uit kunnen slapen helaas. Kinderen trekken zich geen bal aan van zomer- of wintertijd... helaas :-(
Groetjes, Jose

Wendy Koorevaar zei

He Wendy,

Wat vervelend van je migraine, hopelijk gaat het gauw beter!
Ik vind je kaart heel mooi en zo'n leuke ballon die je hebt gebruikt.

Groetjes,
Wendy

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Je hebt er een volger bij.
Wat maak je leuke dingen!!!
Simpel, doch apart. I LOVE IT!

Mona Pendleton zei

What a fun card Wendy! Love the embossed background and that little hot air balloon!

Emily Leiphart zei

Wowzers, Wendy, this is amazing! I love how those circles are white on the blue. Great colour combination!

carol (krillsister) zei

Cute card. The sunshine IP is one of my favorites. I need to get it. You did a great job with the brayering.

Laura Davis zei

This is such a great card!
Thanks for playing at CAS-ual Fridays!
Laura

Lindsey zei

My migraine was Thursday, so I sympathize, Wendy. I love how this embossed background looks! Lovely card.

Anoniem zei

I love how the inking really helps the embossing stand out. What a perfect shade of blue. Such a beautiful card.

Marit zei

Ha Wen!

Mooooie kaart weer! Lichtblauw met kraft is prachtig...en die techniek vind ik ook super, heb hem een beetje anders gebruikt op een kaartje dat ik van de week post (helaas zonder papertrey :-().

Het was voor ons gisteren 7 uur nieuwe tijd, prima dus... Ik heb gisteren lekker wat geknutseld want ons boefje was een dagje op pad met z'n oom, tante en neefje!

Aftellen....op naar vrijdag!

Liefs,
Marit

Kary zei

Hi Wendy! Hope you feel better. It's no fun with migraine. Your card is wonderful. The background looks terrific and love the hot air balloon. Great design!!

Riet zei

Wat een prachtige kaart weer Wendy.

Liefs Riet.

Katherine zei

Just saw your great CAS-ual card for this week. Beautiful color choices and fun background.
Katherine

farmhouse-story zei

your color combo is so pretty, wendy! love the bkgd and the cute kraft balloon:) hope you are feeling better:)

F.T zei

This is so brilliant concept, I like it.

print VIP cards
Printing on Plastic

anja curvers zei

Echt een schitterend mooie kaart zeg en wat vervelend om te horen helaas weet ik uit ervaring alles van migraine. Hopelijk blijft het nu weer een tijdje weg.

Bianca Kalksma zei

Ja, prachtige kaart Wendy, prachtige kleurencombi! Mooie achtergrond ook!!

Dana zei

This is lovely. Great embossing. Thanks for joining us at CAS-ual Fridays this week!

Virginia L. zei

Hello Wendy!! Love the colors and embossed background! So glad that you join the fun with us at CAS-ual Fridays!

Laurie zei

Love that gorgeous background! Thanks for playing along at CAS-ual Fridays!