vrijdag 8 juni 2012

Caught a bug?


Hello there! Are you still there? It's been so long since I've posted something, sorry about that. What have I been up to? Well, quite a lot! We were busy putting our apartment up for sale. Want to live in Amersfoort? Check it out here! :-D I've also been on a vacation. It was a 12 days cruise in the Mediterranean with my family-in-law. You can see some photos here below. It was an amazing trip! And also I started my new job 1.5 week ago, so that also took quite a lot of energy. But it's really nice as well! I'm now a process-manager with the educational publisher ThiemeMeulenhoff. That's why I was on a break. But I'm back now with this card I created for the Paper Smooches SPARKS Challenge. Hope you are all doing well and I hope to see you more again, I've missed the blogging!! Wishing you a lovely day!
Hugs, Wendy
Hallo daar! Zijn jullie er nog? Het is zo lang geleden dat ik wat geplaatst heb, sorry daarvoor! Wat ik allemaal heb gedaan? Nou, aardig wat! We waren druk om ons appartement in de verkoop te zetten. Wil je graag in Amersfoort wonen? Kijk dan eens hier! :-D Ik ben ook op vakantie geweest. 12 Dagen cruisen in het Middellandse Zee gebied met de schoonfamilie. Je kunt hieronder wat foto's zien. Het was echt een geweldige reis! En zo'n 1,5 week geleden ben ik ook met m'n nieuwe baan begonnen, dus dat kost aardig wat energie, maar het is echt superleuk. Ik werk nu als procesbegeleider bij de educatieve uitgeverij ThiemeMeulenhoff. En daarom had ik dus even een pauze. Maar ik ben er weer en heb deze kaart gemaakt voor de Paper Smooches SPARKS Challenge. Ik hoop dat het met jullie helemaal goed gaat en ik heb je snel weer meer te zien, ik heb het bloggen gemist! Ik wens je een heerlijke dag toe!
Liefs, Wendy

Rome (Italy)

Dubrovnik (Kroatia)

Katakalon (Greece) & our ship

Athens (Greece)

Santorini (Greece)

Pim & me & Stromboli vulcano (Italy)

Diner on board with the family

23 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Wendy,
een erg leuke kaart en ik had je inderdaad al gemist !
Wat een prachtige foto's van een ongetwijfeld fantastische reis !
Gefeliciteerd met je nieuwe job en ik duim dat jullie appartement snel verkocht raakt !
Liefs
Margo

Karin zei

leuke kaart, klinkt goed een cruise! heerlijk hoor, succes in je nieuwe baan!

Gerdine zei

Wat een fantastische plaatjes. Ben bijna jaloers!! :) Nou ja, wij moeten nog even en mogen dan ook gaan genieten van de vakantie! Ik vroeg me al af hoe het met je was, want miste inderdaad je posts al een tijdje. Goed te horen dat jij in ieder geval niet een 'bug' hebt opgedaan! Blijven jullie wel in Amersfoort? Hopelijk is het appartement snel verkocht!

Jessi Fogan zei

Oh wow, gorgeous photos from your vacation, Wendy! It looks like you had a lot of nice weather too :) And starting the new job - congratulations! That's a whole lot of great stuff to share :)
Love this cute card, too - maybe I wouldn't mind catching a cold if it looked so cute!

Kary zei

Hi Wendy! I've missed seeing your cards! So glad you are back. This card is soooo cute!! The little bugs are absolutely adorable.
LOVE your photos from the cruise, it looks like you had a marvellous time. All the best with the apartment and a new home soon! Take care! {hugs}

José zei

IK vroeg me al af waar je was! Je reis ziet er top uit zeg. Kan me voorstellen dat je het druk hebt, vooral met je nieuwe baan, maar zo te lezen heb je het naar je zin.
Je kaart vind ik ontzettend leuk. Wat een enige stempeltjes en die tekst is er super bij!

Irene zei

AAAAAH daar komt de aap uit de mouw, heerlijk op reis en genoten en gelukkig niet ziek Wendy!!!!!
Lekker om helemaal opgeladen en fris aan je nieuwe baan te beginnen. Succes zowel daar als met de verkoop van het appartement (slechte tijd!!!!!) en je kaartje is weer enig!!!!

xx Irene

Sofie zei

Leuk dat je terug bent (met opnieuw zo'n leuke kaart!).
De foto's zien er ook geweldig uit, zag er een toffe reis uit!

Ardyth zei

This adorable card will make anyone who's sick feel better immediately!

Petra Tillmann zei

Dat ziet er allemaal geweldig uit, Wendy! Zo te zien had je een geweldige tijd!
Succes met de verkoop van jullie appartement!

Willy zei

Welcom back in blogland en wat een hoogte punten, de foto's zien er prachtig uit net als je kaartje...je bent het nog niet verleerd, ik vind hem zo cute!!

Willy zei

Ohhh...als je zo lang weg bent geweest heb je vast het bericht gemist dat ik naast mijn bestaande blog nog een blog ben gestart met mijn nieuwe "verslaving" ha,ha...
http://freubels-avonturen.blogspot.nl/

Lindsey zei

Good to see you back, Wendy! Cute card -- the glossy eyes are fun!

Jen Cuthbertson zei

So good to see you again! I've been thinking about you and wondering how the house hunt and new job were going! Sounds like a lot of good news on both fronts! Love your card, too!!

Louise zei

Hi Wendy, Heb even de foto;s van je appartement bekeken ziet er geweldig uit, hoop dat jullie het snel kwijtraken.
En wat een geweldige trip hebben jullie gemaakt, gezellig zo met de hele familie, je foto;s zijn echt schitterend geworden (mooi scraponderwerp), Kan me voorstellen dat je nieuwe baan je veel energie kost en daarom is het ook wel lekker om even ontspannen een kaartje te maken!.

gr,LOuise

Marjan zei

Heerlijk hoor, die vakantie! En de redenen van drukte zijn alleen maar leuk, dus dat is niet verkeerd. Je kaartje vind ik weer een toppertje!

Groetjes, Marjan

Mona Pendleton zei

Super cute card Wendy! Love the darling bugs! Didn't know bugs could be so cuuuute?! Wonderful vacation photos! Looks like you had a fab time! :) TFS

Judith zei

Prachtige foto's, Wendy! Fijn om te lezen dat jullie het zo gezellig hebben gehad! Hopelijk heb je genoeg energie getankt om met frisse moed aan je nieuwe baan te beginnen. Van harte en veel succes! Ook met de verkoop van jullie mooie appartement!

Je kaartje is weer snoezig (-: Hoe vaker ik de stempels van PS zie, hoe leuker is ze vind. De oogjes heb je leuk gemaakt.

Veel plezier nog vandaag (waarschijnlijk bij Marit?)
Hartelijke groetjes,
Judith

kasia c. zei

WOW!! I love those little paper pieced bugs!! Thanks for playing along with the Paper Smooches Spraks challenge. :)

Miranda Mols Stampin Utopia zei

daar wordt je spontaan beter van. wat leuk en vrolijk. Dat ziet er uit als een heerlijke reis die jullie hadden.Heb laatst toevallig tegen mijn man gezegd dat als de kinderen de deur uit zijn, ik graag eens een cruise wil maken. Gewoon om het eens gedaan te hebben.

Cornelie zei

Het was idd stil! Dat was me ook opgevallen! gisteravond was ik op mn telefoon bezig, en zag ik alleen je kaartje. Nu zie ik er nog een hele rits geweldige foto's achteraan komen. Wat een super reis zeg geweldig!
lees ik ook dat je net met je nieuwe baan bent begonnen, dus die vraag van gisteravond kun je vergeten.
Succes!
Groetjes cornelie

Emily Leiphart zei

Your card is so cute but I certainly hope you didn't catch a bug from your trip! Thanks for sharing the beautiful photos. I love them!

farmhouse-story zei

such a fun card, wendy:) and what a wonderful cruise! great picture of your and pim:)