vrijdag 29 juni 2012

Hoppy hello!


Hi! A hoppy hello to you! Today something else than butterflies: frogs! hi hi. Time flew by again, before I know it, the evening is over again and I'm in bed thinking, oeh, wanted to make a card today... Well, yesterday I finally DID make a card again and I stamped this cute Papertrey frog in fun colors. I'm quite pleased with how it turned out and I'm curious what you think! 
Wishing you a fabulous Friday!
Hugs, Wendy
Hoi! Een hoppy hallo voor jou! Vandaag heb ik eens iets anders voor je dan vlinders: kikkers! hi hi. De tijd is weer voorbij gevlogen, zeg, elke keer is de avond om voor ik het doorheb en dan lig ik in bed en bedenk ik me dat ik nog een kaartje had willen maken... Maar, gisteren is het dan toch eindelijk gelukt en heb ik heerlijk gestempeld met deze Papertrey kikker in vrolijke kleuren. Ik ben wel tevreden met het resultaat en ben erg benieuwd wat jij er van vindt! 
Ik wens je een heerlijke vrijdag!
Liefs, Wendy

26 opmerkingen:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hij is echt heel erg leuk!! Dus je mag zeker tevreden zijn! Knap hoor, zo mooi stempelen..
Groetjes, Yvonne

Debby zei

Geweldige kikker met een mooi resultaat. Ik vind hem erg geslaagd!
Groetjes Debby

Debby zei

Geweldige kikker met een mooi resultaat. Ik vind hem erg geslaagd!
Groetjes Debby

De Creakeet van Peet zei

Hoppy Hello to you to en wat een heerlijke kleurtjes heb je gebruikt zeg, de stempel vind ik ook ontzettend leuk nu ik hem zo zie. Ik heb wel eens stempels waarvan ik denk..wat kan je er mee en als ik dit dan zo zie dan is het toch zo klaar als een klontje...erg leuk weer Knuf Peet

Judith zei

Vrolijk is je kaartje zeker, mooie kleuren ook! Al moet ik toegeven dat ik door het denken aan of zien van kikkers altijd kippenvel krijg... Behalve die fel groene met grote rode ogen (-:
Toch vind ik je kaartje grappig en bijzonder.
So, sending a happy hello to you too!
Hugs Judith

Marjan zei

Gaaaaf!! Als echte kikkerliefhebber ben ik hier natuurlijk weg van. Heel goed gedaan, mooi verdeeld over je kaart!

Sandra Korten zei

Wat een leuke kaart, Wendy! Wat een mooie achtergrond is dat geworden. Vrolijke kleuren. Erg gaaf.

Hoppy bye bye

Sandra :)

nicolet zei

Wat een leuke vrolijke kikkerkaart!!
Groetjes Nicolet

Jessi Fogan zei

I always love a fun punny sentiment! These colours look fab together - I especially love that bright crisp green!

Bianca Kalksma zei

wat een leuke kaart en ook zo mooi, alsof het geprint is! Ik wens jou ook een heerlijke vrijdag! groetjes van Bianca

José zei

Ik vind em hartstikke tof. Mooie kleuren bij elkaar en erg goed geplaatst allemaal. Enig ook die tekst!
Jij ook een fijne vrijdag en een goed weekend!

Marie-Elise zei

Vind kikkers ook wel eens lekker fris, haha, het is meteen een 'steviger' kaartje geworden; en leuk die kleurtjes bij elkaar!! Hop lekker door dus!

Groetjes, Marie-Elise

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wendy,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Karin zei

Mooi gestempeld, Wendy! Leuk en vrolijk zomers kaartje!
Groetjes

Karin zei

nou een schitterend resultaat, leuk die kikkertjes! De kleuren zijn ook leuk! gezellig weekend!

Christine zei

Super Wendy! Wat een leuke stempel en zo knap gedaan!
Liefs
Christine

Willy zei

Super leuk en vrolijk kaartje met al die kikkers!!

Judith zei

Wat een leuke vrolijke kaart!! Heel mooi hoe je de kikkers over de kaart verdeeld hebt!!

Fijn weekend!

Groetjes Judith

Cornelie zei

Wat een tof, en heerlijk vrolijk kaartje. Erg leuk, en wat een mooie kleurtjes!

Mona Pendleton zei

Darling card Wendy! Love the bright, cheerful colors! Thanks for the inspiration!

Marie-claire zei

Wat een super leuke kaarten zijn er weer voorbij gekomen!

Groetjes Marie-Claire

Sofie zei

Geweldig! Echt super origineel!

Marjoleins Creations zei

Hele leuke en vrolijke kaart! Hij brengt een glimlach op m'n gezicht! :-)
Groetjes,
Marjolein

Jacilynn zei

super cute froggy card! love it

Jen Cuthbertson zei

This is soooo cute, Wendy! I love that little frog and you're right, that ink does make a crisp stamped image!! Love it!

Emily Leiphart zei

These frogs are so much fun and you stamped them so perfectly spaced apart!