zondag 10 juni 2012

Celebrate!


Hello! Are you enjoying the Sunday? I'm so happy that it's not raining today! Love to see some blue skies again, after having rain for sooo many days... And today is a marathon-day in the streets of Amersfoort, so I'm very happy for those runners as well. It was really busy, great to see! Today I have this card for you that I made with a sketch from Papertrey's Make It Mondays Challenge #69. You can see the sketch below. I'm such a huge fan of these butterflies, just love how they look luke they are really flying! Hope you like it & wishing you a lovely rest of the Sunday and a great week ahead!
Hugs, Wendy
Hallo! Ben je lekker van de zondag aan het genieten? Ik ben zo blij dat het niet regent vandaag! Heerlijk om weer wat blauwe lucht te zien na zo veel dagen regen... En vandaag is marathon-dag in de straten van Amersfoort, dus ik ben ook heel blij voor die lopers. Het was superdruk ook, erg leuk om te zien! Vandaag heb ik deze kaart voor je, die ik heb gemaakt met een schets voor Papertrey's Make It Mondays Challenge #69. Je kunt de schets hieronder zien. Ik ben zo'n fan van deze vlinders, echt geweldig zijn ze, net alsof ze echt aan het fladderen zijn! Ik hoop dat je hem leuk vindt & ik wens je een fijne zondag verder en een geweldige week!
Liefs, Wendy

21 opmerkingen:

Karin zei

Een erg mooie kaart, die vlinders zijn inderdaad schitterend! Fijne zondag verder!

Marley zei

Super mooi! En wat gaaf die vlinders! liefs Marley

Sofie zei

Ik vind hem zeker mooi, en die kleuren zijn zo mooi en levendig! Prachtige eenvoudige kaart!

Gwen zei

I did the same sketch, and thought of butterflies. Yours is beautiful!

Riet zei

Wat is dit weer een prachtige kaart Wendy.
Zo fijntjes.

Liefs Riet.

Christine zei

Hallo Wendy,
Geweldig kaartje! Inderdaad, de vlinders zijn zooo mooi! Altijd leuk zo'n kaartje!
Liefs
Christine

Lindsey zei

Beautiful card, Wendy! Awesome butterflies in great, bright colours.

Willy zei

Da's zeker genieten dit onverwacht mooie weer...en je hebt een hele mooie kaart gemaakt met de schets!!

Cornelie zei

Vind h'm ook heel mooi. Super zijn die vlinders idd. De schetsen ook. Ben vanavond nog met 1 bezig geweest, gewoon omdat ik ze zo mooo vind. Met de andere wil ik ook nog wat maken.
Je vorige post is leuk!!
Ben je al met je nieuwe baan begonnen?
Slaap lekker! Groetjes Cornelie

Mona Pendleton zei

Simply beautiful Wendy! Love the various colored butterflies!

Judith zei

I love butterflies!
Dat wist je nog niet? haha
Echt weer een mooi CAS kaartje, waar ik ook zo gek op ben.
Fijne werkdag! Tolt je hoofd al van al het nieuwe dat er op je pad komt?
Hartelijke groetjes,
Judith

Marit zei

Vlinders + Wendy + Papertrey = een topkaart! Hij is super!

Liefs,
Marit

Marjan zei

Wat een mooie strakke kaart! Ja, die vlinders zijn zeker gaaf, mooi staan ze tegen het wit.


Groetjes, Marjan

Jessi Fogan zei

Love the layout! I find I usually put everything to the right side, so it looks extra fun to have everything to the left. Love the colours you used, and the FUN sentiment combo :)

Anoniem zei

Een mooie kaart!! Ik hoop dat het morgen net zo'n mooie dag wordt als gisteren, mijn zoon heeft namelijk zijn schoolreisje. Fijne week en spannend een nieuwe baan!

k@rin zei

ja, inderdaad, dat zijn hele mooie vlinders.

Ook heb ik je vorige post gemist, bij deze kan ik je zeggen dat ik die ook heel tof vind. Uw reis dat je gemaakt hebt, ziet er heerlijk uit. Vanalles gezien. En wat een boot.
Tof hoor.

Ook veel plezier gewenst in je nieuwe job hé.

Gerdine zei

Erg leuk! Die vlinders zijn ook zo'n leuke set! Heb je trouwens meegekregen dat ik twee weken terug de MiM gift certificate had? Echt heel leuk! En eindelijk een Nederlandse winnaar, want dat had ik nog nooit gezien. Wie weet misschien heb jij het deze keer?!

Emily Leiphart zei

This is gorgeous, Wendy! What a fantastic design. I love the colours, too!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele mooie kaart Wendy!! En wat zijn je vakantiefoto's super!! Ziet er heel gaaf uit!
groetjes, Yvonne

Karin zei

Hoi Wendy,
Ik ben nog eens op je blog terechtgekomen. Wat maak jij toch prachtige kaarten! Ben dan maar ineens volger geworden!
Groetjes

jolande zei

Hier is maar een woord voor "geweldig"
Groetjes Jolande