vrijdag 12 augustus 2011

Enjoy the ride!

Weekeeeend! Hope you'll be happy and enjoy the ride this weekend! ;-D That's why I have this card for you today. I made it for the Papertrey Make It Mondays Challenge #27, where you had to custom color your ribbon. I used lace for this one, to make the road line with a black marker line. I thought it was funny to let the road 'disappear' in the end. I received the cute car image from Holly. Do you have nice things planned for the weekend? Tomorrow I'm going to a stamping-fair with my friend Marit and Sunday it's a day of things in and around the house. Duties, but I hope also some fun things. Wishing you a wonderful weekend! Enjoy!
Hugs, Wendy
Weekeeeend! Hope you'll be happy en Enjoy the ride dit weekend! ;-D Daarom heb ik deze kaart voor je vandaag. Ik heb hem gemaakt voor de Papertrey Make It Mondays Challenge #27, waarvoor je zelf je lint een kleurtje moest geven. Ik heb kantlint gebruikt voor deze kaart en heb er met een zwarte marker een lijn op getrokken voor de weg. Ik vond het wel grappig de weg in de verte te laten 'verdwijnen'. Het leuke afdrukje van de auto heb ik van Holly gekregen. Heb je nog leuke dingen gepland dit weekend? Morgen ga ik met Marit naar de KKD, weer lekker knutselen! En zondag van alles in en om het huis. Klusjes, maar hopelijk ook wat leuke dingen. Ik wens je een geweldig weekend! Enjoy!
Liefs, Wendy

28 opmerkingen:

Marjan zei

Ik ben er weg van!! Het perspectief heb je heel goed voor elkaar! Mooi wagentje en o zulke leuke kleuren! Superkaart!

Veel plezier en doe de groetjes aan Marit!

Marjan

Sandra Korten zei

Hoi Wendy,

Wat een gave kaart. Super!
Heel leuk gedaan.
Morgen naar KKD samen met Eveline. En zondag denk ik dat ik mijn nieuwe stempeltjes van PTI en Ali Edwards maar eens ga uitproberen.
Ik heb deze week twee bestellingen binnen gekregen maar nog niet uitgeprobeerd. Mijn twee oudste zijn een paar dagen bij opa en oma logeren dus het is rustig hier. Dus dat wordt heerlijk knutselen.
Veel plezier morgen en misschien kom ik je nog wel tegen!

gr

Sandra :-)

Christine zei

Een echte leukerd Wendy! Een leuk idee om je kaartje zo te maken. Veel plezier morgen!!!
Liefs
Christine

Cornelie zei

en ik vind h'm leuk!!! Gaaf met dat autootje!! en die weg dan! Super gedaan, echt! mooi met dat vellum!
Groetjes Cornelie

Mad for Paper zei

what a clever idea to use the ribbon for the line down the middle of the road. It is perfect for this feminine card. Love it!
TFS
Ang

Lindsey zei

Great card, Wendy! I love the vellum sentiment. At first glance, I thought it opened in the middle, but I think I like the way you did it better!

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaart en die auto GAAF!!
Hier zit ik druk in de auto kaarten alle vriendin van Arnoud hebben een rijbewijs bijna, nog 2 te gaan.

groetjes Annemarie en merit

jolande zei

Oh wat een leuke kaart heb je hiervan gemaakt...gaaf zo met dat auto'tje en dat lint!!
Fijn weekend!! Jolande

Margo zei

Hoi Wendy,
eindelijk heb ik terug even tijd om te bloggen en wat een prachtige kaarten heb je gemaakt ! Die van de regen in de tuin en deze met de leuke auto zijn mijn favorieten !
Liefs
Margo

Anita zei

Wat een leuke kaart! Eerst dacht ik dat hij in het midden openging ;). Wat een gaaf autootje trouwens :)
Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat kopen op de beurs.
groetjes, Anita

regina zei

ik vind het een super gaaf kaartje!

erg leuk met dat autootje!

gr regina

Kary zei

Hi Wendy! Love this sweet card!! The dash lines on the trim is pretty effective. That cute car in pink is so sweet!! Have a great weekend, and enjoy visiting the stamping fair! Remember to tell us all about it.
Hugs, Kary

Riet zei

Prachtige kaart Wendy,super die auto.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Wow wat een super gaaf kaartje is dit.
Ik vind hem helemaal geweldig!!
Leuk autootje.
Jij ook een fijn weekend Jannie.

Ps En heb je leuke dingen gekocht op de KKD.

José zei

Ik vind em super! Het perspectief is idd geweldig. Ik vind de auto onwijs leuk.
Volgens mij zag ik je vandaag op de beurs maar je was zo druk in gesprek met twee dames dat ik maar ben doorgelopen :-(.
Nog leuke dingen gekocht?
Groetjes, Jose

redscrap zei

wat prachtig mooi je kaart, ik vind het erg leuk het lijkt net of hij echt op een straat rijd,
super gedaan,
groeten mina

PetraPostma zei

Hoi Wendy, geweldige kaart! Het lijkt net alsof hij echt op de weg rijdt. en de kleuren maken het super! Groetjes Petra Postma

Emily Leiphart zei

I haven't been by in so long, Wendy! I hope you're doing well. Stamping fair with Marit sounds like a blast! I love how beautiful this card is with all the pinks and you are so clever to create a road with the lace and black pen. This would be a great baby card, too!

Mona Pendleton zei

What a fun card Wendy! Love the VW and how you created a rode! Very crafty! Hope you have fun at the event :)

Marie-claire zei

Hoi Wendy,

En heb je het gister leuk gehad?
Ik moest even goed kijken, zo leuk om mede bloggers tegen te komen ; )
Wads je nog meer bloggers tegen gekomen?
Fijne dag nog!

Groetjes Marie-Claire
ps, super leuke kaart met dat gaaf autootje!

Stella zei

Als het bij jullie net zulk prut weer is als bij ons hier in Groningen heb je naast de geplande klusjes tijd zat om iets leuks met je aankopen van gisteren te maken (ik ga er voor het gemak van uit dat je - net als ik - op dit soort beurzen altijd wel met iets thuiskomt haha)

Je kaart; de manier waarop je perspectief hebt gecreeërd met deze ge-wel-di-ge VW Beetle/Kever is echt fantastisch. En het idee om dit met kant te doen; hoe kom je er op om daarmee het beeld van een autoweg te maken; super!

En ja rose hé; dat vind ik altijd geweldig. Vooral deze tinten en die ruitjes!

Fijne zondag!
Groetjes,
Stella

Stella zei

Goh ben wel erg lang van stof geweest... :)

farmhouse-story zei

your road is too cute, wendy! enjoy the fun fair!

Wendy Koorevaar zei

Hoi Hoi!

Was het leuk op de beurs?

Ik vind je kaart helemaal top! Mooi gedaan met die weg en het kantje...

Lieve groetjes,
Wendy

Heather Rogers zei

How cute. I love that you made a road for the car. I especially love all the pink. :)
Hugs~

Petra Tillmann zei

Wat een leuke kaart! Die autostempel is super!

Jilly zei

Best card for those who is going to buy and already bought a new four vehicles.
Perfect creation with the pink colours.
school first aid kits

Marit zei

Goed gelukt dat lintje! Je ziet waar even worstelen toe leidt hihi! Die auto blijft een schatje...

Liefs,
Marit