dinsdag 23 augustus 2011

You color my world!


Good morning! It's a good thing I made a colorful card, 'cause outside it's all grey, ha ha! What a day... rain, rain, rain... When the new Papertrey Make It Mondays Challenge #29 popped up yesterday, I immediately loved it! You had to use freestyle Copic coloring and I loved that idea, so I pulled out my Copics and realized it's been some time since I used these... But still love them! I made this card with the wonderful pencil stamp and had so much fun coloring that I actually started another one! ha ha! Will put that on the photo later today and show you tomorrow. What do you think of this one? I'll put this one in for the rainbow challenge from Lucy as well. Hope you will have a wonderful day today!
Hugs, Wendy


Goedemorgen! Het is maar goed dat ik een kleurrijke kaart heb gemaakt, want buiten is het weer totaal grijs, ha ha! Wat een dag... regen, regen, regen... Toen gisteren de nieuwe Papertrey Make It Mondays Challenge #29 tevoorschijn kwam, werd ik gelijk enthousiast! Je moest freestyle kleuren met je Copics en dat vond ik een super idee, dus gelijk m'n Copics tevoorschijn gehaald en toen realiseerde ik me dat het al even geleden was dat ik ze had gebruikt... Maar ze zijn nog altijd zo super! Ik heb deze kaart gemaakt met deze geweldige potlood stempel en het was zo leuk om het allemaal te kleuren, dat ik gelijk aan nog eentje begonnen ben! ha ha! Die zal ik vanavond op de foto zetten en morgen laten zien. Wat vind je van deze? Ik doe met deze ook mee aan de regenboog challenge van Lucy. Ik hoop dat je een heerlijke dag zult hebben, ook al is hij een beetje nat... ;-)
Liefs, Wendy

29 opmerkingen:

Anita zei

Wat een ontzettend vrolijke en leuke kaart Wendy, schitterend idee! Ik ben benieuwd naar de andere ;)
Het is hier aardedonker en het komt met bakken naar beneden, van dit kaartje vrolijk ik meteen op :)
groetjes, Anita

Miranda zei

Hoi Wendy, nou deze kaart fleurt deze grijze dag zeker op, echt een leuk idee en de tekst vind ik top! lieve groetjes Miranda

José zei

Jaaa leuk!! heerlijk een keer niet tussen de lijntjes kleuren hahaha. Echt iets voor mij. Misschien waag ik nog een poging.
Ik vind em hartstikke leuk met al die potloden! Mooi cirkelachtergrond!
Groetjes, jose

PetraPostma zei

Wat een originele manier om kleur te gebruiken! Dit is idd freestyle kleuren! Leuk! En die potloodstempel is ook leuk. Past er goed bij! Als het weer nou net zo opvrolijkt... Groetjes Petra Postma

Lucy Abrams zei

Oooh - what a lovely rainbow. Such a colourful card. Thanks for playing :)

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig, dit is dus gewoon een stempel?

Liefs ida

Wendy Koorevaar zei

Hey Wendy!

Jee wat een heerlijke fleurige kaart! Kunnen we wel gebruiken na die regen van vandaag! Leuk effect zo met die potloden en inderdaad een ideale kaart om mee te doen met de regenboog-challenge.

Liefs,
Wendy

regina zei

wow wat prachtig met al die kleurtjes!!

een heel leuk effect met die kleurpotloden!

gr regina

Marjan zei

Dat freestyle kleuren gaat je goed af, de potloodjes staan er geweldig bij,leuk dat je de kleuren uit het midden laat uitlopen! Echt een gave kaart, Wendy! En ja, je weet het al: ik ben gek op wit!

Groetjes, Marjan

jolande zei

Deze kaart is gewoon leuk en erg slim opgezet...
Groetjes Jolande

Krista zei

I like the pencil with this technique. so many more images than I originally thought are so perfect for this. adorable card with the embossing on the background

Yvon zei

Hihi grappige kaart. Wat je wel niet kunt doen met wat stiften. Super leuke stempels heb je gebruikt, de tekst past er ook perfect bij.
Groetjes Yvon

farmhouse-story zei

this is an awesome take on the pti challenge, wendy! love the rainbow effect:)

Petra Tillmann zei

Wat leuk die gekleurde ondergrond. Ik dacht eerst dat je het met waterverf had gedaan.

Esse Blog é acompanhado pelo: "Atualizamos suas redes sociais" zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Suzanne Russell zei

I love it, Wendy! You have inspired me again to get out those cute pencils and put them to work! Great job.

Inge zei

Please...keep on colouring our world ;-)

Margo zei

Wat prachtig gedaan Wendy !
Liefs
Margo

Christine zei

Hallo Wendy,
I'm back! Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt! Je pakje is hier goed aangekomen en ik hoop dat ik nu na het huwelijk van onze zoon vlug een beetje tijd krijg om ze eens te gebruiken. Héél erg bedankt en tot gauw nog eens!
Liefs
Christine

Judith zei

Dat is een vrolijke kaart op zo'n regenachtige dag. Wat een super idee, Wendy. Dat wordt vast weer een top drie nominatie!

Ik wens je een fijne zonnige woensdag! Groetjes, Judith

Lindsey zei

Beautiful, Wendy! I love the background you created for the pencils.

Mona Pendleton zei

What a CAS card yet STUNNING Wendy! Love the rainbow and embossed background! Surely to brighten one's day :)

Kary zei

Hi Wendy! Love that you took out the copic markers. I love the embossed background too. Saw your note on the ipad & macbook... you are really tempting me, dear girl. ;-) Have a lovely day! {{Hugs}}

Marit zei

Ha Big cheeseje!

Bedankt voor je lieve mail, ik leef nog hoor! Je kaart is weer stunning, hoe doe je dat toch telkens? Erg knap!

Liefs,
Marit

Emily Leiphart zei

This is so much fun, Wendy! I love the new-age look of this.

Pauline zei

Gorgeous and fun, a fabulous card!

Marybeth zei

Beautifully done , love it.

Savannah O'Gwynn zei

WOOOOOOOW! I have been seeing this technique as a hot trend--and I can see why! LOOOOOVE your take on these challenges! FAB JOB!

Jessi Fogan zei

so neat! I love the pencils, the great "scribbles" and oh.my.goodness. the perfect sentiment for this challenge! Awesome :)