dinsdag 9 augustus 2011

Into every garden a little rain must fall


Good morning! How are you? The week has started already and it's still fall here... ai ai ai... So, when I started my card for the Waltzing Mouse Sketch Challenge #59 yesterday evening, I made this card with rain, hi hi. Well, the saying is true of course, but it says a little rain, and not the amound of rain that we are receiving now! Well, hope it'll be better soon! This Saturday I will be going to a stamp event in Den Bosch with my friend Marit, I hope to do some lovely workshops to learn some new techniques. Looking forward to that! Well, hope you liked my 'rainy card' and wishing you a wonderful day!
Hugs, Wendy


Goedemorgen! Hoe is het? Het spits is er alweer af deze week en het is nog altijd herfst... ai ai ai... Dus toen ik deze kaart begon voor de Waltzing Mouse Sketch Challenge #59, moest ik aan regen denken, hi hi. Nou ja, het gezegde is waar natuurlijk, maar het zegt een beetje regen en niet de hoeveelheden die we nu over ons heen krijgen! Nou ja, ik hoop maar dat het snel wat beter wordt weer! Deze zaterdag ga ik met Marit naar de KKD in Den Bosch, ik hoop wat leuke workshops te doen en nieuwe technieken te leren. Gaan jullie nog naar de beurs? Ik heb er zin in in elk geval! Ik hoop dat je m'n 'regenkaartje' leuk vond en ik wens je een heel fijne dag!
Liefs, Wendy

33 opmerkingen:

Marit zei

Ha Wen,

Wat een geweldige uitwerking van de sketch! En al die regen, het houdt maar niet op! Maarja, zaterdag mag het de hele dag regenen in Den Bosch, wij zitten lekker binnen, ik heb er ook heel veel zin in!

Liefs,
Marit

Riet zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Wendy.

Liefs Riet.

Wendy Koorevaar zei

Wat een prachtig "regenkaartje" joh! Leuk model ook. Gezellig dat jullie naar de KKD gaan, alvast veel plezier! (lekker leuke spulletjes kopen...!!).

Liefs,
Wendy

Mona Pendleton zei

Love your rainy day card Wendy! What a fab scene you created! Thanks so much for playing along with the WMSC :)

Anita zei

Een bijzondere kaart Wendy! past perfect bij het weer nu, helaas ;)
Ik kan niet naar kkd want ik kan nog niet zo lang staan en lopen met mijn rug en ik had me voorgenomen om dit jaar echt te gaan (ik ben nml. nog nooit geweest), het zal toch volgend jaar moeten worden denk ik.
groetjes, Anita

PetraPostma zei

Hoi Wendy, leuk kaartje! Grappige uitwerking en leuk met dat bruggetje en 'water' eronder. Fijne dag op de beurs! Groetjes Petra Postma

José zei

Hartstikke leuke kaart! Leuk de brug en mooie stempels heb je bij elkaar gebruikt. ook het groene papier als bergen vind ik top!
Ik ga ook zaterdag met een vriendin naar de KKD! Wie weet loop ik je wel tegen het lijf!
Gr. Jose

Lenet zei

Prachtig kaartje , Leuk dat je mee doet!!

Petra Tillmann zei

Hoi Wendy,
Leuk kaartje heb je gemaakt en zo toepasselijk met dit weer.
Ik heb een vrijkaartje voor de beurs, dus ik moet wel gaan ;-)
Ik weet nog niet welke dag ik ga. Misschien komen we elkaar nog tegen.

Groetjes, Petra

miriam zei

Je hebt weer een mooie kaart gemaakt wendy
gr miriam

Marie-claire zei

Leuke kaart, tja regen hoort erbij maar niet zoveel, hahaha!
Je sterkaart is ook een Supertje!

Groetjes Marie-Claire

farmhouse-story zei

now i know where all our rain went--we are dry here, wendy:) i do love this pretty card--esp. the criss cross design! stay dry!

Jeanne J. zei

Wendy, This is really pretty! I love the colors and the balance of the clouds. I like how you made your own patterned paper too!

Marjan zei

Regen... praat me er niet van, het lijkt wel alsof onze zomervakantie bijna alleen maar bewolkt was. hoewel het met klussen wel goed uitkwam natuurlijk... dus niet klagen.

Jouw kaart vind ik heel erg mooi, de indeling, de kleuren en jouw eigen stijl!

Ik ga niet naar die beurs, ga naar Rijswijk in september, voor mij dichtbij. Veel plezier alvast!

Groetjes, Marjan

Crealin zei

Tuurlijk vind ik je kaart mooi, die tekst is zo veelzeggend en past perfect!
In september ga ik naar Mechelen maar de beurzen in Nederland zijn meestal te ver voor me. Voor Zeist wil ik wel een extra inspanning doen LOL.
Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je koopjes!

Groetjes en fijne week nog,

Lins

Kelly S. zei

What an adorable idea for this sketch, Wendy! I just love the little bridge crossing the 2 panels, soooo cute! This is the perfect encouragement card! LOVE those patterns on your hills, too!

Cornelie zei

Superorigineel kaartje, en wat mooi gemaakt met al je stempels!
Groetjes Cornelie

Stella zei

Nou trek maar een trui aan zaterdag want echt tóp weer wordt het nog niet. Ik vraag me bijna af of we een vervroegde en verlengde herfst hebben; gatver :)
Door alle commotie hier ben ik even niet in de gelegenheid om mij hier weer te vergapen :) aan je prachtige kaarten maar ik ben blij dat dat nu weer is gelukt.
En je kaart? Ik hoop dat je wint. Je uitwerking van de sketch is zó mooi! Ik vind de kleurencombi echt super en je hebt een heel goed oog voor unieke en originele details. Die hartstikke mooi zijn! Ik hoop dat je wint; je verdient het echt met deze beauty!

Fijne avond!
Groetjes,
Stella

Christine zei

Hallo Wendy,
Regen vind ik niet leuk maar je regenkaartje vind ik superleuk gevonden!
Mooi gedaan!
Liefs
Christine

Sandra Korten zei

He Wen,

Wat een leuk kaartje. Leuk die twee schuine flappen. Heb je alles gestempeld? De kleurencombo is ook goed gekozen.
Enne WMS ken ik zeker weten. Ik heb daar ook een aantal stempeltsetjes van. Oeps :-)
Misschien zie ik je zaterdag nog wel bij de KKD. Eveline en ik gaan ook zaterdag. Het is toch weer om binnen te zijn en wat is er dan beter dan scrapgoodies kijken en kopen.... Alhoewel, mijn budget is al aardig op.

gr

Sandra

Anoniem zei

adore how you made your hills and bridge. too cute.

lisa a.

Lindsey zei

Love this card, Wendy! The overlapping hills are perfect, and what a sweet cloud image!

Savannah O'Gwynn zei

Super cute--love the hills and the bridge connecting them! And as for the rain--sounds like we all have been having some! We need it though:)

LOVE this!! Sending sunshine:)

Anoniem zei

Hoi Wendy wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt.
Prachtig die wolken met die regen al zou ik het heerlijk vinden als het nog een poosje zomer wordt.
Onze vakantie begint volgende week dus we houden moed.
Ik ga niet naar de beurs vind het te ver rijden, ik ben gisteren heerlijk naar Doe @ding geweest waar je ook heerlijk kan winkelen.

Een hele fijn crea dag toegewenst en we horen het wel weer wat je allemaal geleerd en gekocht hebt.
Groetjes Jannie.

Pauline zei

This is a wonderful scene, in soft colours too, gorgeous!

Kary zei

Hi Wendy! This is so very sweet! It looks like a scene at a Japanese garden. Love it!!

jolande zei

Wat orgineel!!! ik vind hem geweldig..
Jammer dat je zaterdags naar Den Bosch gaat...ik ga vrijdags.
Maar het is altijd leuk om over zo'n beurs te lopen.

Groetjes Jolande

Inge zei

Heel actueel je kaartje ;-) Ik vind 'm weer helemaal Wendy!!! veel plezier alvast zaterdag!

Jen Cuthbertson zei

This is so cute, Wendy! I love the rain and that little pond you made with the background stamp! I hope you're having a good week! Things have been busy as we're flying out on Saturday but I'll send you a note asap! Hugs!

Deborah Frings zei

This is really clever. I like the way you've made the stream between the hils - and all using Asian Gardens - just brilliant!

Iwona Palamountain (Chupa) zei

Oh Wendy, this is so clever! I must remember that trick with the water - it would never come to my mind to use that background stamp like this :)
Thank you for playing with the Mischief Makers this week! :)

Clare zei

Beautiful card, love the design and color combo! Great job! Thanks for joining us at the WMSC this week! : )

Emily Leiphart zei

Wendy, the more you use this set, the more I want to buy it! I just love how zen and peaceful this looks.