maandag 29 augustus 2011

You are a FAB friend


Hellooooo! It's Monday again! Woe, the weekend was gone, before I knew it! ;-D Today I have a card for you, that I made with a template from Papertrey. I bought this Mod Squad set second hand on Ebay some time ago, 'cause I thought the shapes were so groovy and I really wanted to try this pattern, love it! Will try many more patterns, for sure! Just love the shapes of the stamps in the set. I made this card for Holly, with whom I share images from Pti, we are both big fans and sometimes it's so nice to see images for real once, so you can think about buying or not and you can also make lovely cards with the images, like the last one and more will follow. Well, hope y'all had a lovely weekend and wishing you a wonderful Monday!
Hugs, Wendy


Hallooooo! Het is alweer maandag! Woe, het weekend was voorbij voor ik het door had! ;-D Vandaag heb ik een kaart voor je die ik heb gemaakt met een template van Papertrey. Ik heb deze Mod Squad set tweedehands gekocht via Ebay even geleden, want ik vond de vormen in deze set zo lekker groovy en ik wou heel graag dit patroon maken, ik vind hem super! Ik zal nog zeker weten veel meer patronen gaan proberen! Ik vind de 'vette' vormen zo leuk. Ik heb deze kaart gemaakt voor Holly, met wie ik afdrukjes van Papertrey sets uitwissel. Een leuke manier om de sets eens in het echt te zien, voor je beslist of je hem zelf ook zou willen hebben en je kunt ook nog eens leuke kaarten maken met de afdrukjes, zoals de vorige kaart en er zullen er nog meer volgen! Ik hoop dat je een lekker weekend hebt gehad en ik wens je nog een heel fijne maandag!
Liefs, Wendy

23 opmerkingen:

Linda zei

Super leuk Wen, mooie kleuren combi!
Gr. Linda

Louise zei

Prachtig kaartje weer Wendy, inderdaad een prachtige stempel.

gr.Louise

Anita zei

Heel mooi kaartje Wendy en idd een hele leuke stempel!
groetjes, Anita

Cornelie zei

wauwie!!!!! Ik vind hem helemaal te gek!! Wat een mooie kaart, super! Die stempel is geweldig!! Kleuren, helemaal goed, is mijn lievelingskleur, dus tja! Echt heel mooi!!
Heel leuk dat je m'n volger bent geworden, haha, wist het ook niet, want je kwam al zo gezellig iedere keer langs!! maar heel erg leuk, dank je!
Groetjes Cornelie

Marjan zei

Het is een mooie! Mooie kleuren heb je ervoor gebruikt! Op E-bay kun je nog wel eens leuke dingen weghalen, slim om daar ook te kijken. Ik heb mijn alfabetstansen bijna allemaal daarvandaan.

Groetjes, Marjan

Gerdine zei

Wendy, ik kan me voorstellen dat je deze wilde hebben! Benieuwd naar andere 'patronen' op volgende kaarten!

farmhouse-story zei

really great design work, wendy! have a great week!

Mandy's Magnolia cards zei

erg mooi kaartje Wendy!
groetjes, Mandy

k@rin zei

inderdaad, heel mooie afdruk.

groetje karin

Wendy Koorevaar zei

Hoi!

Ik vind je kaart heel mooi geworden en wat een leuk patroon inderdaad. Leuk gedaan ook met het knoopje in het midden!


Liefs,
Wendy

miriam zei

leuke mooie kaart wendy
gr miriam

Gemma zei

Wat een gaaf kaartje Wendy, ik vind die papertrey stempels geweldig, heel leuk deze kleur op dat cremige papier! Groetjes Gemma

Judith zei

...and you are a fab card-maker (-:
Weer een hele leuke, Wendy. Mooie vorm inderdaad en vooral de kleur: klasse!
groetjes, Judith

Margo zei

Hoi Wendy,
begrijp ik het goed dat alle blaadjes van de bloem apart gestempeld zijn ?
Daar zou ik dus echt niet in slagen he !
Ik zou al aardig wat papier verprutst hebben !
Ik vind het een geweldig mooi effect hebben !
Liefs
Margo

Marit zei

Ha Wen!

Wat een prachtexemplaar weer! Daar maak je Holly vast heel gelukkig mee!

Liefs,
Marit

José zei

Ik vind de vorm helemaal te gek! Wat hebben ze toch een topspullen he! Erg gaaf dat ie de kaart afgaat en de knoop maakt het af. Top!
Groetjes, jose

Christine zei

Prachtig werk Wendy! Mooie kleuren en de stempel is helemaal super!
Liefs
Christine

Kary zei

Hi Wendy! What a sweet card for your friend Holly!! I love the teal colour, and the pattern is so pretty. You are so lucky to have crafting friends nearby ;) Have a marvellous day!! {{hugs}}

Bianca Kalksma zei

Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Dit is weer een echte Wendy-kaart :) super!! Hier kun je er wel tig van maken, is een sterk ontwerp!

Jen Cuthbertson zei

Hi Wendy! I love the way you used this set! I got your email with your schedule and can't wait to meet you in person! I'll send you a note tomorrow, too - we just got back last night. Oh, the PTI box came and I'll bring it to you when we get together! Hugs!

Savannah O'Gwynn zei

What a fabulous stamp set! LOOOVE the colors and I LOVE the sentiment! SUPER fab card:)

Emily Leiphart zei

This is gorgeous, Wendy! I've never seen the set used this way and I love it. You should enter this in one of the Moxie Fab Sketch Challenges.
http://www.moxiefabworld.com/2011/08/square-sketch-challenge-in-card-ideas.html

Mona Pendleton zei

Simply beautiful Wendy!