donderdag 11 augustus 2011

Wishing you a whopper of a great day!

Hello all! How lovely that you're here, to have a look at what I made! Well, I have this card for you that was inspired by the amazing Dawn and that was made for the A Passion for Papertrey Challenge, with the theme 'For the boys'. I think this whale is perfect for that! With the blue colors and which boy doesn't love water and whales? The waves are sponged with a diecut I made with a Pti die and got that idea from Dawn, love it this way! And I think this whale is sooo, sooo cute!! I'll surely make many more cards with this! What do you think? Is it a boy card? Hope you like it and all the best to you!
Hugs, Wendy
Hallo allemaal! Wat leuk dat je hier bent en weer even komt kijken wat ik heb gemaakt! Nou, ik heb vandaag een kaart voor je, geïnspireerd door de geweldige Dawn en gemaakt voor de A Passion for Papertrey Challenge, met als thema 'For the boys'. Ik vind deze walvis daar zelf super voor. Met de blauwe kleuren en welke jongen vindt walvissen en water nou niet leuk? De golven zijn gesponsd, met een stansvorm als rand, van een Pti stans. Een idee van Dawn en ik vind het zo super! Deze walvis vind ik zo'n leukje, ga ik zeker nog meer kaarten mee maken! Wat vind je? Is het een jongenskaart? Ik hoop dat je het leuk vindt en fijne avond nog!
Liefs, Wendy

29 opmerkingen:

Cornelie zei

Kom ook graag op het blog van Dawn! Ze is echt een artiest! Het walvisje had ik dus al eens voorbij zien komen, maar blijft echt super! Helemaal vrolijk!
Groetjes Cornelie

Marjan zei

Hoe kom je er weer op! Mooi zeg, die golven in verschillende kleuren aqua en dan dat wit en het walvisje. Die mooie zwarte stempeltekst maakt het helemaal af!!

Groetjes, Marjan

Inge zei

100% geslaagd Wendy!! Mooie blauwe kleuren, waarmee heb je gesponst?

Christine zei

Ik vind het heel goed passen voor een jongen! Schattig je walvisje en ook de golven zijn leuk! Jij bent echt veelzijdig!
Liefs
Christine

Lindsey zei

A great boy card, or anyone card, really! I love the waves, and the whale is perfect with his white outline.

Larisa zei

It is very cute!!

Annemarie en Merit zei

geweldig leuk kmaartje prachtig die verschillende tinten blauw.

Maris zei

hi wendy, wat een super kaart weer xx

regina zei

wat een superleuk kaartje!

erg leuk met die golven en walvis!!

gr regina

Anita zei

Hoi Wendy,
wat een leuke en mooie kaart heb je weer gemaakt! Prachtige blauwtinten heb je gebruikt voor de golven :)
groetjes, Anita

Wendy Koorevaar zei

Hey Wendy!

Heel gaaf gedaan met die golven zeg! Ik vind het een super mooi kaartje geworden en ben helemaal weg van de walvis, wat een schatje....haha.

Alvast een heel fijn weekend!

Liefs,
Wendy

Riet zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Wendy.

Liefs Riet.

Crealin zei

Tuurlijk is dit een jongenskaart, die golven zijn heel mooi gemaakt en dat walvisje is zo lief.

Groetjes en een fijn weekend,

Lins x

Mona Pendleton zei

Such a darling card Wendy! That little whale is adorable!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Superleuk gedaan Wendy! Inderdaad een echte jongenskaart!
Fijn weekend! Lieve groetjes, Yvonne

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Superleuk gedaan Wendy! Inderdaad een echte jongenskaart!
Fijn weekend! Lieve groetjes, Yvonne

Pauline zei

A very sweet card, love the little whale!

Petra Tillmann zei

Wat een leuke kaart! Volgens mij zijn er ook veel meisjes die dolfijntjes leuk vinden.
Veel plezier morgen in Den Bosch. Ik ben gisteren al geweest. Had een dagje vrij genomen. Het was leuk, maar ook erg druk en warm daar. Dus een tip van mij: lekker luchtige kleding aan doen.

Jen Cuthbertson zei

This is too cute, Wendy! We're off tomorrow but I will try to send an email soon! I can't believe you will be here so soon, too! We can't wait to meet you guys!

Kary zei

Hi Wendy! This is SO very cute!! Love the waves and the cute whale.

Anoniem zei

LOVE!!!! The blues are just perfect!

PetraPostma zei

Hoi Wendy, hij lijkt me erg geschikt als jongenskaart! En het walvisje is inderdaad super! Groetjes Petra Postma

Karin Åkesdotter zei

SUPER CUTE!!! I LOVE your card!

Emily Leiphart zei

Eeek, this is so cute! I love the clean and simple layout, Wendy. Your sponged water is perfect!

Stella zei

Wat een beauty; en perfect voor een jongen! Ja als er blauw in het spel is ben ik meteen verkocht :) Zeker als het zo mooi is als op deze kaart! Die walvis is zo schattig!

Hopelijk heb je een leuke dag gehad op de beurs!

Groetjes,
Stella

Aimes zei

What a super sweet card! I love your sponged waves, they look fabby! :D
Thanks for joining us on A Passion for Papertrey!
Hugs,
Aimes
x

Caryn zei

Hi Wendy, loving this card and the clever waves - great idea.

Thanks for joining us at A Passion for Papertrey.

hugs,
Caryn xxx

Marit zei

Wat een stoer jongenskaartje! Leuk die golfjes zo!

Liefs,
Marit

Judith zei

Joepie, gewonnen met dit kaartje!
Gefeliciteerd, Wendy! Helemaal verdiend!!! Ben benieuwd naar wat je hebt gewonnen... Ik hoor het wel na je vakantie (-:
Vrolijke groetjes, Judith