donderdag 4 augustus 2011

Sending caring thoughts

Good morning! Wow, Thursday already! The week is flying by! I've been busy at work and at home I'm sorting out my crafting desk and closet, and I'm doing that in a relaxed tempo, so it takes all week, though I only have one desk and closet, hi hi. I must admit this organizing is also part of what I like in this hobby! ;-D I'm also sorting out my stamps and will be selling some that I don't use anymore. I'm thinking about putting those on my blog for sale here, would you be interested in that? Well, today I have this card for you that I made with the gorgeous Hero Arts Feathers! Love them! This card is for someone who needs a bit of support, I saw someone use a small strip of color in the bottom and I loved that idea, I think it just adds that bit of attention it needed. Hope you like it & wishing you a lovely day!
Hugs, Wendy
Goedemorgen! Wow, donderdag alweer! De week vliegt echt weer voorbij! Ik ben druk op het werk en thuis ben ik m'n knutselbureau en kast aan het uitzoeken, en dat doe ik in een relaxed tempo, dus ben al de hele week bezig, terwijl het maar één bureau en één kast is, hi hi. Ik moet eerlijk zeggen dat dit organiseren ook een deel is van wat ik leuk vind aan deze hobby! ;-D Ik ben ook m'n stempels aan het uitzoeken en ik zal er wat gaan verkopen. Ik denk erover om ze via m'n blog aan te bieden, zouden jullie daarin geïnteresseerd zijn? Vandaag heb ik een kaart voor je gemaakt met de prachtige Hero Arts Feathers! Ik vind deze zo mooi! Deze kaart is voor iemand die een steuntje in de rug nodig heeft. Ik zag iemand op een blog een strookje kleur aan de onderkant van de kaart gebruiken en ik vond dat een super idee, voegt net een beetje extra toe, vind ik. Ik hoop dat je hem leuk vindt & ik wens je een heerlijke dag!
Liefs, Wendy

24 opmerkingen:

Marjan zei

Erg mool! Die veren en dat strookje zorgen ervoor dat er verder weinig nodig is. Het tekstje is precies de goede toevoeging.
Ja, leuk hoor, lekker organiseren, mag ik straks ook, als de vloerbedekking ligt kunnen we gaan inruimen. Deze week hoop ik klaar te zijn. Tijdens het wachten op de vloermannen, even op mijn iPad koekeloerennnaar nieuwe dingen.

Fijne dag! Marjan

Cornelie zei

Ja mooi hè veren. Ik ben er ook zo dol op!! Heb ook al een paar kaarten ermee gemaakt!
Dat strookje geeft zeker een heel mooi resultaat! Ga ik onthouden!
Ik kan soms ook heerlijk in "m'n hoekje" zitten en rommelen met m'n spulletjes, opruimen, ordenen, héérlijk vind ik dat. Helpt ook voor de inspiratie!
Groetjes Cornelie

hennie zei

Werkelijk prachtig is je kaart Wendy!
Lieve groetjes hennie.

Inge zei

O o o wat lijken we toch ook allemaal op elkaar! Want het lekker rommelen en opruimen en organiseren vind ook ik leuk om (zo af en toe) te doen! Je kaartje is echt prachtig en dat strookje is er één in de categorie 'simpel met een groot effect'! Ik ben heel geïnteresseerd in de stempels die je wilt verkopen, je hebt altijd mooie aparte stempels, dus wat mij betreft: zet maar op je blog!!
Fijne dag!

José zei

Erg mooi die veren. Ik had ze bij Cornelie ook al eens gezien. Hele mooie, sobere kaart maar in balans. Die strook voegt idd net dat extra toe.
Uitzoeken is idd heerlijk om te doen en zo kom je weer dingen tegen die je lang niet hebt gebruikt.
Gr. Jose

PetraPostma zei

Wat zijn die veren leuk! Ze lijken net echt! Heel sfeervol! Ben ook mijn kamer aan het organiseren, is echt een troep. Maar blijkbaar ben ik de enige die er echt een hekel aan heeft... vind ik zonde van mijn tijd! Groetjes Petra Postma

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Prachtig kaartje Wendy!! En ik vind het ook altijd zo heerlijk te ruimen! Alles ordenen zodat alles overzichtelijk en goed te vinden is! Daar kun je helemaal vrolijk van worden!
Groetjes, Yvonne

Anita zei

Wat een prachtige stijlvolle kaart Wendy!
Re-organiseren is altijd goed voor de inspiratie en geeft een lekker opgeruimd gevoel, ook in je hoofd ;)
Wat betreft je stempels, gooi maar op je blog hoor, jij hebt zoveel leuke, aparte stempels. Ben heel benieuwd!
groetjes, Anita

Anoniem zei

Een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Wendy.

Groetjes Jannie

farmhouse-story zei

just beautiful, wendy! i've not seen this stamp before--tfs!

Wendy Koorevaar zei

Hoi Wendy!

Ja dat strookje geeft echt een mooi effect aan de kaart, super hoor!
Lekker dat je aan het reorganiseren bent met je knutselspullen. Vaak vind je dan ook gelijk weer van alles terug...

Liefs,
Wendy

Savannah O'Gwynn zei

I WANT those feather stamps! LOOOOOOVE those colors too--just a beautiful card all around! LOVE LOVE LOVE:)

Crealin zei

Hey Wendy,

ik heb net hetzelfde gedaan, zelfs een nieuwe ladenkast gekocht bij ikea voor mijn papier en inkt. Ik ben er zo blij mee. Zo komen al die vergeten papiertjes of stempels weer eens naar boven.
Ik ben wel geïnteresseerd in wat je gaat verkopen.
Jouw kaartje is weer een prachtexemplaartje, je hebt zo'n mooie stijl! Dat strookje past perfect in het geheel.
Voor mij was het vandaag de laatste werkdag ;)

Groetjes

Lins

Miranda zei

Hoi Wendy, mooi kaartje en inderdaad deze stempels blijven prachtig! groetjes Miranda

Christine zei

Prachtige kaart Wendy en inderdaad dat strookje onderaan zorgt toch wel voor een extraatje! Van mij mag je die stempels laten komen hoor, wie weet kan ik er misschien wel iets van gebruiken! Doen zou ik zo zeggen! :-)
Liefs
Christine

Jen Cuthbertson zei

This is gorgeous, Wendy! I've loved those feather stamps since I first saw them and you've done a great job with them! I just may have to get them now!! Have a wonderful day!

Lindsey zei

What a classy, beautiful card! I really like how the sentiment overlaps that perfect dark border on the bottom of the card.

Anoniem zei

that feather stamp is so pretty. Lovely card.

lisa a.

Petra Tillmann zei

Die veren zijn inderdaad prachtig en dat randje onderaan je kaart maakt het helemaal af! Ben benieuwd welke stempels je kwijt wilt....

Fijn weekend.

Groetjes, Petra

regina zei

een prachtig kaartje!!

die veren zijn erg mooi en het strookje geeft een heel mooi effect!

gr regina

Marit zei

Ha Wen,

Daar is de mooie verenkaart dan, hij is erg leuk geworden!
Enne...stempels in de verkoop? Mag ik naar de presale komen ;-)

Tot morgen...zin in!
Liefs,
Marit

miriam zei

erg mooi zo met die veren
gr miriam

Kary zei

Hi Wendy! I'm really behind in everything. Life has been so busy.
I love this card!! It's so simple and pretty. Love the colours too. Hope you are having a great weekend! Hugs.

Emily Leiphart zei

Oh, this is absolutely gorgeous, Wendy! Simple yet stunning. This is an amazing design and I'd love to copy it if I had those stamps. LOL