woensdag 24 augustus 2011

You color my world - part two!

Good morning! I'm here today to show you the other card that I made for the Papertrey Make It Monday Challenge #29. I had so much fun using my Copics this way that I couldn't stop, ha ha! I used a different technique this time, hope that qualifies as well, it's freestyle, right? ;-D I used the pointilism technique. Love that in paintings and it was so much fun to use it. I made this card for my dear Pim, he colors my world! Love this sentiment and again the wonderful pencil! I'm curious what you think of it! All the best!
Hugs, Wendy
Goedemorgen! Ik ben er vandaag weer om je de tweede kaart te laten zien, die ik heb gemaakt voor de Papertrey Make It Mondays Challenge #29. Het was zo leuk om m'n Copics zo te gebruiken, dat ik niet kon stoppen, ha ha! Ik heb deze keer een andere techniek gebruikt, een pointilisme techniek. Ik vind dat erg mooi in schilderijen en het was super leuk om te doen. Ik hoop dat dit ook mag voor de challenge, is wel freestyle, toch? ;-D Ik heb deze kaart gemaakt voor m'n lieve Pim, hij kleurt mijn wereld! Ik vind deze tekst zo mooi en ook natuurlijk weer het leuke potloodje! Ik ben benieuwd wat je er van vindt! Fijne dag!
Liefs, Wendy

23 opmerkingen:

Marit zei

Ow, deze vind ik nog leuker dan de vorige! Daar was Pim vast blij mee! Laatst stond er in de craftstamper een heel leuke kaart waar ze ook pointillisme in gebruikten, ik zal het artikel voor je opzoeken.

Ik heb gisteren toevallig ook een kaartje gemaakt met deze tekstempel erop, hij is zo leuk!

Liefs,
Marit

k@rin zei

hallo wendy,

deze is weer heel mooi. Prachtig. Ik vind ze persoonlijk beter geslaagd dan het vorige. Dat is mijn mening natuurlijk hé.

groetjes karin

Lenet zei

ik vind het super leuk geworden, ik moest meteen denken aan George Seurat. hahahaha

redscrap zei

geweldig, hoe kom je op het idee, super!
groetjes mina

Anita zei

Wat een geweldig kaartje en met een lieve boodschap!
groetjes, Anita

José zei

Wat een superidee joh! Ik vind het hartstikke leuk! Mooi al die kleurtjes en het potlood.
Groetjes, jose

farmhouse-story zei

such a clever design idea, wendy! enjoy your day:)

Kary zei

Hi Wendy! This card is absolutely sweet!! Love the colours and a perfect card for Pim. Have a great day!! {{hugs}}

Marjan zei

Ook deze vind ik helemaal SUPER!!
En ja, dat kikkertje is leuk hè? Kreeg ik van mijn vriendin die het uit Amerika meenam voor me. ik heb er inderdaad een kaart mee gemaakt, maat al langer geleden, staat bij de diavoorstelling.

Groetjes, Marjan

Amanda Profumo zei

Oooh! Love this! I love the color scheme you used too! :)

Wendy Koorevaar zei

Hij is super leuk geworden! Weer zo'n heerlijke vrolijke kaart. En wat heerlijk romantisch dat je hem voor je eigen Pim hebt gemaakt!

Liefs,
Wendy

Louise zei

Wat een prachtige stijlvolle kaart Wendy en wat een schitterende tekst.

gr.Louise

regina zei

oo deze is ook erg leuk!

erg leuke kleurtjes!

gr regina

jolande zei

Gaaf, had net die techniek gezien in de Craftstamper...;) Leuk om hem zo gebruikt te zien.

Groetjes Jolande

Emily Leiphart zei

Aw, such a sweet card for Pim! I love the colours, Wendy. I've never used my Copics that way before and need to try this technique!

Lindsey zei

Brilliant card, Wendy!

Pauline zei

A fab card, I like this technique too, it's so pretty.

Christine zei

Hoi Wendy,
Deze vind ik super! Je moet er maar opkomen! Toffe kleurtjes en leuke stempel!
Liefs
Christine

Gemma zei

Wat een super vrolijk kaartje Wendy! Groetjes Gemma

Judith zei

Een prachtig gekleurde liefdesverklaring voor Pim (-:
Geniet van elkaar, zeker straks op vakantie!
Fijne kleurrijke dag,
groetjes, Judith

Anoniem zei

oooh, this is super cool too!!! creative use of that challenge.

Savannah O'Gwynn zei

OH MY! Wendy--Pim is going to LOOOOOOVE this! I looooooooooove it! I love how you colored the bottom--great choice of colors...FABULOUS! Wish I would have thought of this! LOOOOVE:)

Jessi Fogan zei

Well! I am now your new follower - had to come see your card for Lucy's rainbow challenge, and everything I've seen makes me want to see everything else you make :) Pointillism is one of my favourite techniques to look at, and now maybe I should give it a try too.