donderdag 25 augustus 2011

Papertrey August Blog Hop

Hello my friends! I have this jar with flowers for you today, inspired on the photo above. It's for the Papertrey Ink August Blog Hop and I truly loved this inspiration photo, so really wanted to join again! I just received this image from my friend Holly and it was perfect for this! I used an inspiration card from Dawn for this. What do you think? You like it? It was so much fun coloring! I used an old book for the first time... felt a bit weird to tear a book apart (for my job, I help to make books :-) but I'm happy with the result. Wishing you all the best!
Hugs, Wendy
Hello my friends! Vandaag heb ik dit potje met bloemen voor je, geïnspireerd door de foto hierboven. Hij is voor de Papertrey Ink Augustus Blog Hop en ik vond deze inspiratiefoto weer zo ontzettend mooi dat ik zeker mee wou doen! Ik had net die mooie afdrukje gekregen van Holly en deze was hier echt perfect voor! Ik heb een kaart idee van Dawn gebruikt als inspiratie. Wat vind je er van? Leuk? Het was zo leuk om te kleuren! Ik heb voor het eerst een oud boek gebruikt voor een kaart... voelde wel een beetje gek om uit elkaar te scheuren (voor m'n werk help ik om boeken te maken ;-) maar ik ben wel blij met het resultaat. Nog een heel fijne avond!
Liefs, Wendy

41 opmerkingen:

Marge zei

LOVE this - and use of the book page is AWESOME -- don't you just LOVE the Half & Half dies too?!!!

Marybeth zei

This is so perfect for the hop, I love your card nice job.

Gerdine zei

De kleuren van de bloemen zijn echt mooi gedaan! Heel gaaf als er verschillende tinten in zitten. Nou, een boek 'verscheuren' zal je mij niet snel zien doen hoor :)
De blog hop laat ik deze maand ook maar weer aan me voorbij gaan... Geen tijd en daarbij ook teveel andere inspiratie! Groetjes!

Arlene zei

Absolutely beautiful take on this photo...really great job!

Laura Isham zei

Wow, those flowers are stunning. It looks like it comes right out of the picture. I really like how you let the flowers extend past the card base.

Ally zei

Beautiful. ;-) The flowers are just gorgeous, and I think the bookprint adds a nice touch, although I know what you mean about feeling weird tearing up a book - I feel that way, too! Delightful card. ;-)

jolande zei

Hij is prachtig...enne, ik herken je moeite met een blz aan stukken scheuren....dat doe je toch niet hahaha...maar ik ben blij dat je het gedaan hebt, maakt het helemaal af!!
Groetjes Jolande

Lisa Elton zei

Wendy this is just so lovely and summery! I think you've captured the inspiration photo beautifully!!!

Rhonda zei

Such a beautiful card!!!

jen zei

oh my goodness! i LOVE this! that text puts it over the top for me!

Lindsey zei

I know what you mean... I have a few different books I've set aside with the intention of using them for cards, but haven't yet! This card is beautiful, love the flowers.

Christine zei

Hallo Wendy,
Mooi en kleurig! Ik heb vorige week ook een boek op mijn knutselkamertje klaar gelegd om te verscheuren. En ik, die zo graag lees, volledig tegen mijn principes! Maar ja, voor de kaartjes hebben we veel over hé?
Ik vind het alvast een leuk effect hebben zonder dat het al teveel opvalt.
Liefs
Christine

Jen Carter zei

Very pretty Wendy!! Great card!

Kay D zei

There's not much prettier than a jar full of flowers, and this one is absolutely GORGEOUS!

farmhouse-story zei

omgoodness, wendy--this is so charming! love the use of the book page, too:)

Kary zei

Hi Wendy! I absolutely LOVE this card!! It's so brigh and and cheery & the flowers are beautifully coloured. Love the bookpage pieces too. It looks Amazing!! Have a marvellous day,my dear friend! {hugs}

Stampin in the suburbs zei

This is beautiful. The old book page is really nice.

Petra Tillmann zei

Mooie kaart Wendy! Ik vind het helemaal in de stijl van de foto.

Louise zei

Mooie kaart Wendy, prachtig afdrukje en je hebt hem schitterend ingekleurd, kan me voorstellen dat je er moeite mee had om een boek uit elkaar te scheuren, zou mij ook pijn doen.
Was een leuke Workshop bij Ludiec en ze hebben prachtige stempels.

gr.Louise

Anita zei

Wat een mooi kaartje Wendy!
Ik snap precies wat je bedoelt met het kapot maken van boeken. Wij (lees de bieb) hebben vaak kapotte boeken en die worden afgeschreven maar dan nog kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om ze te gebruiken voor mijn kaartjes ;)
groetjes, Anita

José zei

Gaaaaaaaaaaaf! Erg mooi gedaan en die elementen uit het boek gaan er super bij. Ik heb onlangs een woordenboek mishandeld. Tja, anders was hij toch naar het Goed gegaan.
Die pot met bloemen vind ik echt te gek! Oh zucht, weer iets voor de wensenlijst.
Groetjes, Jose

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw wat een mooie kaart Wendy! En wat een leuke inspiratie, de foto!
Je ziet het goed terug in je kaart!
Groetjes, Yvonne

Wendy Koorevaar zei

Hey Wendy!

Ik ben helemaal weg van je kaart! Hij is zo romantisch geworden. En je hebt de bloemen ook zo mooi gekleurd. De stukjes tekst uit het boek passen er ook zo goed bij, echt een topper!

Alvast een heel gezellig weekend!!

Liefs,
Wendy

Marie-claire zei

Wendy, wat een super kaart weer! Zoals je wel gemerkt hebt staat het bij mij op een laag pitje, maar als ik al dat mooi's voorbij zie komen begint het toch wel weer te kriebelen ; )
Fijn Weekend!

Groetjes Marie-Claire

Pauline zei

Oh this is gorgeous, what a beautiful pink colour! Beautiful card!

José zei

Ff reageren op je reactie net hihihi. De tag heb ik gekregen. De oranje kaart heb ik gemaakt hihihi.

Kara zei

love those flowers..gorgeous job coloring!!

Lynn Put zei

This is fabulous!!! I love how you combined the jar, flowers and book paper from the inspiration photo...so pretty!

Crealin zei

Hoi Wendy,

ik had weer heel wat in te halen op je blog, wat maak je toch mooie kaarten.
Je pointillisme en free style kaart zijn zo goed gelukt. Dit bloemenkaartje vind ik ook geweldig. Ik kan ook heel moeilijk in een boek scheuren, ergens gaat dit compleet tegen mijn natuur in, ik kan geen kreukje in mijn boeken verdragen :-)

Geniet van je weekend,

Lins x

ps Pim zal vast heel blij geweest zijn met zijn kaartje.

miriam zei

wat een mooie kaart en leuk ingekleurd het ijkt net een echte bos bloemen.
gr miriam

Margo zei

Wat een leuk en origineel kaartje Wendy !
Liefs
Margo

regina zei

wat een leuk kaartje!

erg leuk die bloemen en mooi gekleurd!

gr regina

Bianca Kalksma zei

Hee? Ik moest even goed kijken of ik toch echt wel het blog van Wendy had aangeklikt, dit is heel anders dan je normaal maakt, maar net zo mooi! En jij dus ook al lekker aan het scheuren:) Ik wens je een heel fijn weekend toe!

Terri zei

Great job. Love how you colored the flowers.

Marjan zei

Het is inderdaad anders maar erg mooi! Leuk dat papier op de pot dat doorloopt in de kaart aan de zijkant. Mooi bos bloemen, top!
En dank je wel voor je leuke commentaar bij de kikkerkaart op het webalbum:)

Groetjes, Marjan

Mona Pendleton zei

Gorgeous Wendy! You did an amazing job coloring those beautiful flowers!

María Castillo zei

Soooooooooooooo pretty, love your work! I want to tell you I´m using a lot now the beauty stamps you sent me. I´m really in love with stamping even I´m not good coloring, LOL!!

Judith zei

Je mag hier met trots blij mee zijn. Ik word er blij van om naar te kijken. Hele mooie kleuren en apart, die pagina als achtergrond.
Ik wens jullie een gezellige zondag.
Wij gaan naar vrienden om te bbq-en, al regent het wel... enne: ze hebben een nestje jonge katjes. Eentje is van ons (-: Nog een paar weekjes wachten.
Groetjes, Judith

Cornelie zei

Hoi!!! Was ik weer!! Lekker even weg geweest!
wat heb je een leuke en originele kaartjes gemaakt de afgelopen berichten!!
Groetjes Cornelie

Anoniem zei

I love the design of this card as well as the wonderful images!

Emily Leiphart zei

You are so good with the PTI stuff, Wendy! I love how the text from the half-and-half die is mirrored in the jar label. Beautiful work!